۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۸۱۱۲۷
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان؛

مرخصی‌مسؤولان استان قم لغو شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت نیمه شعبان و در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت‌‌(ع)، تمامی مرخصی‌های مسؤولان اجرایی استان قم لغو شد.
مرخصی‌مسؤولان استان قم لغو شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت نیمه شعبان و در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت‌‌(ع)، شورای اداری استان قم در چهارمین جلسه خود تمامی مرخصی‌های مسؤولان اجرایی استان قم را لغو کرد.

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم خدمت‌رسانی به مردم را اولویت فعالیت همه مسؤولان دانست و براز داشت: پروژه‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی آماده بهره‌برداری است ظرف یک هفته به استانداری اعلام شود.

وی افزود: در آستانه جشن‌های نیمه شعبان هستیم و بیش از دو میلیون نفر از علاقه‌مندان به حضرت ولیعصر‌‌(عج) در اجتماع عظیمی در این ایام به قم مسافرت می‌کنند که تمامی دستگاه‌ها برای پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه‌(س) و مسجد مقدس جمکران باید آمادگی کامل داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام موسی‌پور تأکید کرد: از سیزدهم تا شانزدهم شعبان المبارک تمام مرخصی‌های مسؤولان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران لغو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مؤثر در تنظیم بازار از همین اکنون فعالیت‌های خود را شروع کرده با ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم در کنترل قیمت‌ها جدیت بیشتری به خرج دهند و دستگاه‌های نظارتی برای نظارت هرچه بهتر آمادگی کامل داشته باشند.

در ادامه این جلسه، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد نیمه شعبان اظهار داشت: ستادی با عنوان ستاد بزرگداشت جشن‌های نیمه شعبان با 9 کمیته زیرمجموعه و یک دبیرخانه با صدور احکامی در عرصه‌های تخصصی برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده است.
 
وی با اشاره به مصوبات تصویب شده در این ستاد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مسؤول خدمت‌رسانی به مردم هستند و در این مناسبت بزرگ باید با یک آماده‌باش صد در صدی، امکانات خود را بسیج و در اختیار زائران قرار دهند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه، باز بودن تمام دستگاه‌ها و ادارات دولتی به معنای واقعی کلمه، آماده‌سازی و در اختیار گذاشتن کلیه امکانات، استفاد از خودروهای دولتی برای حمل و نقل زائران، استفاده از توان و ظرفیت بسیج ادارات برای مراقبت، نظارت و خدمت را در ایام نیمه شعبان الزامی دانست.

در پایان این مراسم و به مناسبت سالروز تولد حضرت ابالفضل‌العباس‌(ع) و روز جانباز از سه جانباز انقلاب اسلامی ایران با اهدای جوایزی تقدیر شد./920/پ202/ص

ارسال نظرات