۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۹۳۵
فرماندار کاشان تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری معنوی از سفر حج

لزوم بهره‌گیری معنوی از سفر حج
کاشان- فرماندار شهرستان کاشان در آیین اعزام دومین گروه حجاج شهرستان کاشان بر لزوم بهره‌گیری معنوی از سفر حج تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مجتبی راعی در آیین اعزام دومین گروه از حجاج منطقه کاشان به حج واجب، با تأکید بر جایگاه والای این فریضه الهی، سفر حج را فرصتی کم‌نظیر برای تعمیق معنویت، تقویت وحدت اسلامی و انتقال پیام صلح و همدلی به جهان اسلام دانست.

وی ضمن تبریک توفیق تشرف به سرزمین وحی به زائران، حج را بزرگ‌ترین اجتماع عبادی جهان اسلام توصیف کرد و افزود: این سفر معنوی فرصتی ارزشمند برای خودسازی، تعمیق باور‌های دینی و تحکیم پیوند‌های برادری میان مسلمانان است.

فرماندار کاشان با اشاره به اهمیت آمادگی روحی و معنوی حجاج، بر لزوم رعایت نظم، قوانین و توصیه‌های مدیران و روحانیون کاروان‌ها تأکید کرد و افزود: زائران با حفظ شأن و جایگاه فرهنگی منطقه کاشان، می‌توانند نمایندگان شایسته‌ای از ملت ایران در سرزمین وحی باشند.

وی همچنین با آرزوی سفری همراه با سلامت و آرامش برای حجاج، از آنان خواست در این فرصت معنوی، مردم و جوانان منطقه را از دعای خیر خود بهره‌مند سازند.

دوومین گروه از حجاج منطقه کاشان در قالب کاروان‌های سازمان حج و زیارت عازم سرزمین وحی شدند تا مناسک حج واجب را به‌جا آورند.

آیین اعزام دومین گروه از زائران بیت‌الله الحرام از منطقه کاشان، با حضور مسئولان و خانواده‌های حجاج برگزار شد./۱۳۰۷/

خبرنگار: محمد ملک آبادی

ارسال نظرات