برگزاری «میز خدمت» شبانه در چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران حوزه اقتصادی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، در راستای تکریم حضور شکوهمند مردم در راهپیماییهای شبانه، میز خدمتی به ریاست ملک محمد قربانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور مدیرانکل دستگاههای اجرایی، بانکها و نهادهای اقتصادی در محل چهارراه دولت (موکب استانداری) شهرکرد برگزار شد.
در این میز خدمت، مدیران حوزه اقتصادی و بازرسی استانداری، امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی،صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شورای هماهنگی بانکها، بنیاد علوی و بنیاد برکت، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و مدیران عامل بانکهای سپه، کشاورزی، رفاه و تجارت حضور داشتند و به صورت چهرهبهچهره به مشکلات و سوالات مردم پاسخ گفتند.
جعفر مردانی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه با حضور در میز خدمت، ضمن بازدید از روند پاسخگویی، گفت: مردم با وحدت و همبستگی کامل در راهپیماییهای شبانه حضور مییابند. وظیفه ما تسهیل خدماترسانی به ایشان است.
وی بیان کرد:به همین دلیل میز خدمت را مقابل استانداری برپا کردهایم. امشب نیز معاونت اقتصادی با نزدیک به بیست مدیر اجرایی و بانکی پاسخگوی مسائل مردم هستند. این میز خدمت هر شب در این محل و دیگر نقاط شهر ادامه خواهد یافت؛ چراکه مردم شایسته و سزاوار خدمتاند.