۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۸۱۵۲۲۴

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار در پی اجتماع بیعت با رهبری مردم تهران

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار در پی اجتماع بیعت با رهبری مردم تهران
چهارمحال و بختیاری - در پی حضور باشکوه مردم استان در اجتماع بزرگ بیعت با رهبری در تهران، پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، در پی حضور باشکوه مردم استان چهارمحال و بختیاری در مراسم گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه و شهدای جنگ رمضان استان،  همچنین اجتماع بزرگ بیعت با رهبری در تهران، پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح زیر صادر شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور، مؤمنانه و حماسی مردم شریف و ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری، به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز مقیم تهران و سایر نقاط کشور، در مراسم گرامیداشت شهدای جنگ ۱۲ روزه و رمضان استان و اجتماع بزرگ مردمی در مسجد امام صادق علیه‌السلام تهران، صحنه‌ای ماندگار از وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت‌مداری مردم این دیار را به نمایش گذاشت.

این اجتماع عظیم و معنوی، به‌ویژه حضور باشکوه در کنار مقتل رهبر شهید و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های آن مجاهد بزرگ و نیز بیعت مجدد با رهبر معظم جدید انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای، جلوه‌ای روشن از بصیرت، انسجام ملی و پایداری ملت ایران در مسیر عزت و مقاومت بود.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ رمضان و شهدای سرافراز استان، از حضور ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، جوانان، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و اجتماعی، هم‌استانی‌های عزیز و عموم مردم شریف که با حضور خود شکوه این اجتماع را رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

همچنین از تمامی دست‌اندرکاران، برگزارکنندگان، عوامل اجرایی، مجموعه‌های فرهنگی و مردمی، رسانه ملی، فعالان فضای مجازی و همه عزیزانی که از صدر تا ذیل در برگزاری شایسته این مراسم و انعکاس گسترده آن تلاش کردند، قدردانی ویژه به عمل می‌آوریم.

سید ابوالحسن فاطمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

جعفر مردانی، استاندار چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات