۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۸۱۵۵۲
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

تبعیت از ولایت بهترین راه رسیدن به حقیقت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله اهواز، تبعیت از ولایت را بهترین و تنها راه رسیدن به حقیقت و کمال عنوان کرد.
نماز جمعه کوت عبدالله اهواز
حجت الاسلام و المسلمين محسن پور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور امام جمعه موقت کوت عبدالله ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: ولایت و امامت یک امر الاهی و خدایی است و تنها راه و بهترین مسیری که انسان را به حقیقت و رسیدن به کمالات یاری می کند ولایت است.

وی افزود: مهدویت از مسائلی است که مورد اتفاق همه ادیان و فرق اسلامی است، برادران اهل سنت نیز قائل به آسمانی بودن امر ولایت حضرت مهدی (عج) دارند، این اعتراف آنان حقانیت عقیده شیعه مبنی بر آسمانی بودن ولایت و امامت را به اثبات می رساند و نظر آنان درباره مردمی و زمینی بودن امر و لایت و خلافت اسلامی را باطل می سازد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز به علم ائمه علیهم السلام اشاره کرد و گفت: علم این بزرگواران لدنی و الاهی است، اگر چنین نبود ، تبعیت علما از این نفس های مقدسه معنا نداشت، زیرا تقلید عالم از عالم درست نیست، پس علم آنان به گونه ای باید باشد که در حکومت مهدوی همه از تبعیت کنند.

حجت الاسلام محسن پور با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ابراز داشت: این نامگذاری بسیار حکیمانه و مدبرانه است و می توان گفت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین است که روزهای خدایی و منسوب به معصومین علیهم السلام را زنده و سنت آنان را احیا کرده است.

وی ادامه داد: بنیانگذار این نظام، سنگ بنای این حکومت اسلامی را بر اساس اسلام و حرکت مردم به سوی الله و متخلق شدن به اخلاق معصومین علیهم السلام بنا نهاد و رهبر معظم انقلاب که شاگرد آن مرد بزرگ است همان راه را با قوت پیش گرفته اند.

حجت الاسلام محسن پور در پایان از حضور با شکوه مردم در اعیاد شعبانیه قدردانی کرد و همگان را به حضور پررنگ در جشن نیمه شعبان دعوت کرد./945/پ202/ص
ارسال نظرات