۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۲:۴۳
کد خبر: ۸۱۷۱۶
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

میزبانان مجالس دینی مقدمه سازان تبلیغات دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه جوان در روایات اسلامی کسی است که دارای ایمان کامل تری باشد، گفت: تبلیغ جانی و مالی میزبانان مبلغان و عشق آنها برای برگزاری کمک به تبلیغات دینی گویای این حقیقت است.
 حت الاسلام ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اضصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به عنوان آخرین سخنران همایش تجلیل از میزبانان مبلغان، به سالروز ولادت علی اکبر (ع) اشاره کرد و گفت: در روایات اسلامی اصحاب کهف با اینکه از نظر سنی کهنسال بوده اند، جوان نامیده شده اند.

وی ادامه داد: در روایات دینی کمال ایمان نشانه جوانی است.

حجت الاسلام ارزانی اظهار داشت: گاهی انسان با شخصی بیست ساله مواجه خواهد شد که از نظر روحیه ای، کسل، خموده و بدون امید و ایمان است و برعکس افراد کهنسالی هستند که به آینده امیدوار، پرنشاط و با انگیزه فعالیت های اجتماعی را دنبال می کنند.

وی حرکت میزبانان مبلغان را در یاری این افراد در تبلغ دینی بسیار ستودنی توصیف کرد و گفت: اگر کسی دست شما میزبانان را هم ببوسد کاری نکرده است، چرا که سهم عمده ای برنامه های تبلیغی روحانیون با عشق و علاقه شما، هموار شده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به استقبال ویژه میزبانان استان اصفهان از روحانیون و مبلغان دینی اشاره کرد و گفت: به فرموده اامام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان مانند اصفهان پیدا نمی شود چرا که مردم آن با عشق و علاقه وافر به خاندان اهل بیت (ع) در راه دفاع از ارزشهای دینی بی دریغ کوشیده اند.

وی حضور موفق مردم اصفهان در عرصه دفاع مقدس و عرصه صنعتی و مدیریتی را یاد آور شد و ابراز داشت: ایمان مردم اصفهان به ارزشها و امیدواری آنها به آینده، روحیه ای را در آنها بوجود آورده که با شور و نشاط جوانی حرکت در مسیر تحقق آرمانهای اسلام وانقلاب را هموار سازند./965/پ202/ص
ارسال نظرات