۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۸۱۷۶۱
ظهور آغازی دوباره(37)؛

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری:آزادی در دولت مهدوی به معنای بیرون آمدن از زیر یوغ ظلم و ستم است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری با بیان این که در دولت مهدوی آزادی به معنای ول انگاری نیست، زیرا دولت حضرت دارای بالاترین تقیید شرعی است، اظهار داشت: آزادی در دولت مهدوی به معنای بیرون آمدن از زیر یوغ ظلم و ستم است.
حجت الاسلام روح الله گلزاري
حجت الاسلام روح الله گلزاری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: فرهنگ انتظار به معنای امید به آینده و به انتظار نشستن رهبری است که با قاطعیت تمام به اصلاح جامعه روی خواهد آورد.

وی فرهنگ انتظار را دارای اثر بخشی عنوان کرد و گفت: انتظار تقویت برنامه ریزی در مسیر آینده جامعه است.

این مقام مسؤول، ارتقای فرهنگی را زمینه ساز ظهور دانست و بیان داشت: فرهنگ عموم جامعه با اصلاح نفس رشد پیدا خواهد کرد.

وی گفت: آزادی در دولت مهدوی به معنای بیرون آمدن از زیر یوغ ظلم و ستم است و به معنای ول انگاری نیست، زیرا دولت حضرت دارای بالاترین تقیید شرعی است.

این مسؤول فرهنگی ادامه داد: در دوران حضرت ظلم و ستم از بین خواهد رفت و هیچ قدرت استکباری وجود نخواهد داشت، به همین دلیل عدالت در حد اعلای خود محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام، مهدویت را یک خطر برای خود می دانند، بیان داشت: کج اندیشانی سعی در به انحراف کشاندن جریان اصیل مهدویت دارند که آگاهی مردم در مقابل این توطئه ها ضروری است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری گفت: یکی از تکالیف شیعه در عصر غیبت این است که امام خود را شناخته و به تکالیف خود در این زمان آگاه باشند.

وی وظیفه شناسی را یکی از ضرورت های معرفتی عنوان کرد و گفت: با بصیرت و شناخت می توانیم از شبهه پراکنی ها رهائی یابیم. /909/پ202/ص


ارسال نظرات