۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۸۱۷۷۵

راهپیمایی بزرگ دانش آموزان قرآنی کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز بیست‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان سراسر کشور، راهپمایی بزرگ قرآنی در تبریز برگزار شد.
راهپیمایی بزرگ دانش آموزان قرآنی کشور برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، راهپیمایی بزرگ دانش آموزان قرآنی سراسر کشور امروز همزمان با آغاز بیست‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان در تبریز برگزار شد.

این راهپیمایی از خیابان پاستور جدید تا ساختمان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور مربیان و دبیران قرآن و معارف اسلامی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع معنوی با سر دادن شعارهای قرآنی، خواستار ترویج آموزه های دینی جامعه شدند.

راهپیمایان با فریادهای کوبنده خواستار تبعیت از ولایت فقیه شدند و اعلام کردند که عمل به آموزه های قرآن در سایه ولایت مداری محقق می شود.

در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در حمایت از فعالیت های قرآنی و تاکید بر نرویج فرهنگ مهدوی قرائت شد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات قرآنی که به مدت پنج روز برگزار خواهد شد شامل قرائت، حفظ و مفاهیم و همچنین نهج‌البلاغه است و دانش‌آموزان برتر کشوری از مقطع سوم راهنمایی و دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی در آن شرکت خواهند کرد.

مرحله نخست این دوره از مسابقات با هفتصد و پنجاه شرکت کننده دانش آموز پسر در مقاطع سوم راهنمایی و دوره متوسطه در سه رشته قرآنی و ترجمه و تفسیر بیست خطبه نهج‌البلاغه استاد محمد دشتی از امروز برگزار می شود.

گفتنی است، از نهم مرداد نیز رقابت هفتصد و پنجاه دانش آموز دختر از مقاطع سوم راهنمایی و دوره متوسطه در سه رشته قرآنی و بیست خطبه نهج‌البلاغه آغاز می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات