برگزاری ویژه برنامه «رهروان زینبی» در حرم امامزاده سیدعلی قم
ویژه برنامه «رهروان زینبی» همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور بانوان شهر مقدس قم در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه «رهروان زینبی» با حضور بانوان شهر مقدس قم، صبح امروز شنبه ۱۲ محرمالحرام مصادف با ششم تیرماه ۱۴۰۵ در آستان مقدس امامزاده شاه سیدعلی(ع) برگزار شد.
در این مراسم، خانم ظهیری به ایراد سخنرانی پرداخت، استاد شعاعی تلاوت آیاتی از کلامالله مجید را بر عهده داشت و حاج حسن حیدرزاده قمی نیز به مرثیهسرایی و مداحی پرداخت. اجرای این برنامه را خانم متقیان بر عهده داشت.
همچنین در بخشی از این ویژهبرنامه، از خانوادههای معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
قرعهکشی و اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به سه نفر از شرکتکنندگان از دیگر بخشهای این برنامه بود.
ارسال نظرات
