۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۸۱۸۷۰
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

روحیه عدالت‌طلبی جوانان زمینه ساز ظهور امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: روحیه عدالت طلبی جوانان می تواند زمینه ساز حرکت به سوی تعالی و ظهور امام زمان(عج) باشد.
پور موسوي، معاون سياسي و اجتماعي پور موسوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمد علی پور موسوی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، ظهر امروز در همایش‌«آفتاب مهربانی» با اشاره به مقالات و کتب مطرح در جهان پیرامون پایان تاریخ، اظهار داشت: پایان تاریخ و سرانجام جهان به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) منتهی می شود و کسی که در مسیر رشد و تعالی و آمادگی برای آن عصر حرکت نکند از دایره حرکت الهی خارج است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، روحیه عدالت طلبی جوانان را بستری مناسب برای گسترش عدالت در جامعه دانست و اظهار داشت: روحیه عدالت طلبی جوانان می تواند زمینه ساز حرکت به سوی تعالی و ظهور امام زمان(عج) باشد.

پور موسوی جوانان را موتور محرکه جامعه برای رسیدن به عدالت و قسط دانست و بیان داشت: جوانان به دلیل داشتن روحیه نشاط و شادابی، موتور محرکه جامعه برای رسیدن به عدالت و قسط هستند و باید با بصیرتی فراگیر خود را برای جامعه عصر ظهور آماده کنند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان با اشاره به تلاش و ایستادگی نسل جوان برای دستیابی به حکومتی عدل‌گستر ابراز داشت: همه افراد جامعه به‌ویژه جوانان باید خود را در برابر عدالت خاضع ببیند و عدالت را در جامعه فراگیر کنند تا شایستگی زندگی در عصر ظهور را پیدا کنند./945/پ202/س

ارسال نظرات