۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۸۱۸۷۶۸

پذیرش طلبه در رشته «تبلیغ؛ گرایش ارتباطات بین‌الملل» در مدرسه علمیه حضرت خدیجه

پذیرش طلبه در رشته «تبلیغ؛ گرایش ارتباطات بین‌الملل» در مدرسه علمیه حضرت خدیجه
مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد از آغاز پذیرش طلبه خواهر برای سال تحصیلی ۱۴۰۶–۱۴۰۵ در مقطع سطح سه حوزه علمیه و در رشته «تبلیغ؛ گرایش ارتباطات بین‌الملل» خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) مشهد از آغاز پذیرش طلبه خواهر برای سال تحصیلی ۱۴۰۶–۱۴۰۵ در مقطع سطح سه حوزه علمیه و در رشته «تبلیغ؛ گرایش ارتباطات بین‌الملل» خبر داد.

بر اساس اعلام این مرکز آموزشی، این دوره با هدف تربیت نیروهای متخصص در حوزه تبلیغ بین‌الملل و با رویکردی پژوهش‌محور و مسئله‌محور برگزار می‌شود و امکانات آموزشی و پژوهشی متنوعی را در اختیار طلاب قرار می‌دهد.

از جمله مزایای این دوره می‌توان به بهره‌مندی از پژوهشکده مجهز به سالن کنفرانس، مهدکودک با مربی تخصصی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های علمی و تخصصی، هدایت و حمایت از آثار پژوهشی طلاب برای چاپ در نشریات علمی ـ پژوهشی، امکان ادامه تحصیل در سطوح عالی حوزه و دانشگاه، برگزاری کلاس‌ها در شیفت عصر، فراهم بودن امکان تحصیل مجازی برای طلاب شهرستان‌ها، اجرای برنامه درسی تفکرمحور با رویکرد پژوهشی و ارائه خدمات مشاوره آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۳۳۳۶۴۱۰۱۳ و ۰۵۱-۳۸۴۶۸۶۸۰-۱ تماس بگیرند یا به واحد تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) واقع در مشهد، خیابان ابن‌سینا (کوی دکترا)، ابن‌سینا ۱۰ مراجعه کنند.

همچنین اطلاعات تکمیلی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه به نشانی mkhadijem.ir و گروه پذیرش این مرکز در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/608699998C8d139ad369 در دسترس متقاضیان قرار دارد.

پذیرش طلبه در رشته «تبلیغ؛ گرایش ارتباطات بین‌الملل» در مدرسه علمیه حضرت خدیجه

ارسال نظرات