۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۲۰۱۷

ایجاد سامانه MMS برای ارسال آثار به جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی

خبرگزاری رسا ـ برای تسهیل در ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی سامانه MMS ایجاد شد.
جشنواره ملي بلوتوث‌هاي ديني و قرآني
به گزارش خبرگزاری رسا، بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی، به منظور تسهیل در ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره، شماره MMS 09198003032 برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش مسابقه این جشنواره می‌توانند علاوه بر ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، آثار را به این شماره نیز ارسال کنند.

یادآوری می‌شود نخستین جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی به همت خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با هدف ترغیب مردم به تولید محتوای دینی بلوتوثی، گردآوری و انتشار محتوای دینی اثرگذار و متناسب با نیازهای نسل جوان برگزار می‌شود.

بخش «مسابقه» این جشنواره در سه سطح تولیدی، تدوینی و گردآوری برگزار می‌شود. موضوعات قرآنی، دینی و دفاع مقدس محورهای اصلی این جشنواره است و انواع فایل‌های مورد قبول در بخش مسابقه اعم از صوتی، تصویری، پاورپوینت، انیمیشن، فلش، سناریو و متون بلوتوثی خواهد بود.

گفتنی است، مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و مدرسه قرآن و عترت(ع) از جمله حامیان اصلی این جشنواره هستند. /920/د102/ص
ارسال نظرات