۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۲۰۶۵
ظهور آغازی دوباره(49)؛

بادامچیان: تاسی به فرهنگ مهدویت تلاش برای تکامل است

خبرگزاری رسا ـ بادامچیان، حرکت در راستای تعالیم دینی با امید به تحقق فردای بهتر و آبادتر را از جمله اهداف زمینه سازی برای ظهور دانست و اظهار داشت:تاسی به فرهنگ مهدویت تلاش برای تکامل است.
دکتر اسدالله بادامچيان
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي
 اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران،ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا با گرامیداشت دهه مهدویت اظهارداشت: وظیفه همه شیعیان در زمان غیبت تاسی به فرهنگ تعالی بخش مهدویت و زمینه سازی برای تحقق نظام عدالت گستر مهدوی است.

وی افزود: انتظار پویا یعنی اینکه در سیر تکامل عقلی بشر سهم داشته باشیم و به امروز خود قناعت نکنیم بلکه با بالا بردن سطح دانش و معرفت خود، خود و جامعه را آماده تحقق تحول نهایی کنیم، تحولی که موجب تکامل انسان خواهد شد.

عضو کمیسیون سیاست داخلی وشوراها با بیان اینکه تاسی به فرهنگ مهدویت به معنی تلاس برای تکامل ببشری است تصریح کرد: زمینه سازی برای ظهور یعنی حرکت در راستای تعالیم دینی با امید به تحقق فردای بهتر و آبادتر.

وی همچنین تصریح کرد: هدف از نظام هستی انتظار کشیدن برای تحقق دولت حق است،چرا که با تکامل وحی از سوی خداوند به نبی اکرم صلی الله علیه وآله اکنون در عصر انتظار برای رسیدن به تکامل حکومت خداوند و بلفعل شدن امر الهی بدست امام معصوم علیه السلام بسر می بریم.

نماینده قوه قضائیه در شورای امنیت کشور گفت: همانطور تکامل دین خداوند به صورت تدریجی از سوی انبیاء صورت گرفت و با دستان نورانی خاتم نبیین صل الله علیه وآله به سرانجام خود رسید،تحقق وعده عدل جهان گستر دین خداوند هم به صورت تدریجی و با زمینه سازی شیعیان واقعی و با عنایات پروردگار، نهایتا" بادستان امام عصر عجل الله تعالی فرجه شریف به سرانجام می رسد.

وی ابراز داشت:کمال انسان همان نقطه ای است که پروردگار جهانیان به استناد قرآن مجید پیش از سجده ملائک برآدم، به آنها بشارت داده است از این رو این وظیفه بشر دیروزی،امروزی و فردایی است که در این مسیر تکامل نقش داشته باشد./955/ت302/ص
ارسال نظرات