۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۲۲۴۴
عضو مجمع روحانیان مجلس:

همه ملتهای جهان از فرا رسیدن زمان مرگ رژیم صهیونیستی خوشحالند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اکثریت مجلس بیان کرد: رجز خوانی بدون پشتوانه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل نسبت به نظام جمهوری اسلامی، رجز خوانی پیش از مرگ و پایانی این رژیم پوشالی است.
حجت الاسلام عليرضا سليمي
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی و یاران شیطانی خود مبنی بر تهدید نظام جمهوری اسلامی به جنگ مسلحانه در خاورمیانه اظهار داشت: نظام سلطه و مولود نامشروع آن یعنی نظام سلطه در پایان راه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی راه خود را پایان یافته می بیند گفت: رجز خوانی بدون پشتوانه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل نسبت به نظام جمهوری اسلامی رجز خوانی پیش از مرگ و پایانی این رژیم پوشالی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: صهیونیستهای نژاد پرست جهان زمانی از پایانی عمر خود مطلع شدند که دریافتند بزرگترین دستاورد رژیم جعلی اسرائیل تنها حمله به ناوگان آزادی است و از آن همه ادعای قدرت چیزی جز همین رجز خوانی ها را ندارد.

وی تصریح کرد: ماهیت تجاوزگری رژیم غاصب قدس و خوی حیوانی آن موجب شده تا همه ملتهای جهان از فرا رسیدن زمان مرگ این رژیم خوشحال بشوند.

حجت الاسلام سلیمی ابراز داشت: به طور قطع با فرا رسیدن زمان حذف رژیم اسرائیل عمر نظام های سلطه نیز به پایان راه خود می رسد و معاهدات و قراردادهای ظالمانه مجامع استکباری بین الملل از میان برداشته خواهد شد و اختیار دار جهان نظام مبتنی بر قوانین عادلانه خواهد بود.

وی در رابطه با تشدید دشمنی دولت اوباما نسبت به جمهوری اسلامی نیز ایراد داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در رابطه با ادعای تغییر و دوستی دولت اوباما فرمودند این تصور که نظام سلطه خوی وحشی خود را کنار بگذارد ادعایی واهی است، چرا که به عقیده ما نیش عقرب نه از ره کین است بلکه اقتضای طبیعتش این است./955/ت302/ج

ارسال نظرات