۱۷ تير ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۸۲۴۱

کتاب های درسی سال جدید حوزه های علمیه خواهران توزیع شد

خبرگزاری رسا ـ 330 هزار جلد کتاب درسی سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران کشور در قالب 78 عنوان در مدارس علمیه توزیع شد.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران کتاب های درسی سال جدید حوزه های علمیه خواهران توزیع شد

احمد شایانفر، مدیر اجرایی انتشارات هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه خواهران به مدارس علمیه کشور به پایان رسید.

وی با بیان این که کتاب های درسی به 276 مدرسه علمیه خواهران ارسال شده است، افزود: هرسال براساس درخواست مدارس علمیه از سراسر کشور، نیازها بررسی و از طریق انتشارات هاجر اقدام می‌شود.

شایانفر خاطر نشان کرد: در سال جاری 330 هزار جلد کتاب در قالب 78 عنوان به مدارس علمیه خواهران کشور ارسال شد که از این میان چهار عنوان کتاب درسی جدید بود.

وی با بیان این که بیشترین کتاب‌های درسی خواهران تولید مرکز مدیریت خواهران است، اظهار داشت: آن‌دسته از کتاب‌ها که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تدوین نشده است و به عنوان کتاب درسی معرفی شده از طریق این انتشارات خریداری و تمامی مواد درسی با 60 درصد تخفیف به بانوان طلبه تحویل می‌شود.

مدیر اجرایی انتشارات هاجر گفت: کار توزیع کتاب‌های درسی از 26 خرداد ماه آغاز شد و به مدت ده روز کاری توزیع آن‌ها به پایان رسید و تمامی کتاب‌های درخواستی مدارس علمیه به شهرستان‌های مورد نظر ارسال شده است.

وی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در حرکت پیشتازی هر سال پیش از آغاز سال تحصیلی جدید و در حالی که هنوز امتحانات مدارس علمیه خواهران به پایان نرسیده است، کتاب‌های درسی بانوان طلبه را تهیه و برای آن‌ها ارسال می‌کند.

شایانفر افزود: ارسال کتاب‌های درسی پیش از آغاز سال تحصیلی، بانوان را برای آمادگی هرچه بهتر در زمان تحصیل کمک می‌کند و همچنین با توجه به اختصاصی بودن بسیاری از مواد درسی اعلام شده خواهران طلبه دیگر با نبود کتاب درسی مواجه نخواهند بود.
ارسال نظرات