۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۸۲۵۱۳
با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی؛

کنکره بین المللی روز جهانی فلسفه در ایران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کنگره بین المللی روز جهانی فلسفه از سوی یونسکو و سازمان ها و نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در روزهای سی آبان ماه تا دوم آذرماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.
روز جهاني فلسفه


حجت الاسلام محمد باقر خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کنکره بین المللی روز جهانی فلسفه در نیمه دوم سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی تصریح کرد: کنکره بین المللی روز جهانی فلسفه، از سوی یونسکو (سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و مجمع عالی حکمت اسلامی در روزهای سی آبان ماه تا دوم آذرماه با حضور اندیشمندان،‌ صاحبنظران و میهمانان داخلی و خارجی در شهر تهران برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، همچنین با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای ارسال مقالات علمی به دبیر خانه کنگره روز جهانی فلسفه، از ارسال بیش از صد مقاله علمی به دبیرخانه بخش فلسفه اسلامی کنگره روز جهانی فلسفه خبر داد.

حجت الاسلام خراسانی، آخرین مهلت ارسال مقالات بخش فلسفه اسلامی این کنگره را دهم شهریور ماه عنوان و تصریح کرد: اساتید، پژوهشگران علوم عقلی و فلسفی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی می توانند آثار و مقالات علمی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اضافه کرد: آخرین فرصت ارسال اصل مقالات تا دهم شهریور سال جاری خواهد بود و محققان و پژوهشگران می توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی info@hekmateislami.com ارسال کنند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات