۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۸۲۵۸۹
جانشین سپاه پاسداران:

هنر انقلاب شکستن اعتبار قدرت‌های ظاهری بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سه عنصر ایمان، صبر و استقامت راز رسیدن شکست دشمنان ایران به شمار می‌رود.
سردار سلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه عاشورا اظهار داشت: طبق وعده خداوند، اگر عده ای قلیل صبر و استقامت و توکل به خدا را پیشه کنند به عده ای کثیر که غافلند و پشتوانه الهی ندارند پیروز می شوند و قطعاً وعده خدا تخلف ناپذیر است و نصرت ما و ذلت دشمن امری محتوم است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با الگو قرار دادن زندگی ائمه و بزرگان دین با چشم های وحیانی به تحلیل رخدادها و روندهای موجود در جهان می پردازند، خاطر نشان کرد: برای ملتی که حربه دشمن بر ایمانشان می افزاید و ترس را از وجود آنها می راند رسیدن به جایگاه های رفیع پیشرفت امر بعیدی نیست.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحریم های اخیر دشمنان انقلاب و اسلام تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با مردم فهیمش یک حقیقت مسلّم در عالم است که با اعتماد به نفس، مصائب و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته و با خلاقیت و توانمندی که دارد به تمام دنیا اثبات کرده است که راز تعالی ما در تحریم های دشمنان است.

سلامی با بیان اینکه هنر انقلاب شکستن اعتبار قدرت های ظاهری بود خاطرنشان کرد: سه عنصر ایمان، صبر و استقامت راز رسیدن به این امر مهم بوده و خواهد بود و فتح و نصرت توسط امتی الگو، خالص و پاکیزه شیرینی دائمی خاص خود را خواهد داشت.

وی اذعان کرد: امروز انقلاب اسلامی با وجود شیطنت ها و تحریم های گوناگون، توانمندی های زیادی از لحاظ اقتصادی، سیاسی، جغرافیایی و ژئوپلیتیک داشته و به خاطر این امتیازات ویژه دشمنان را خشمگین ساخته است.

سلامی در پایان سخنان خود گفت: با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، می توانیم با بهره گیری از مواعظ و حکمت های قرآنی و تکیه گاه قرار دادن آن، حوادث و رخدادها را بگونه ای تنظیم نماییم که نتایج مطلوبی از آن بدست بیاید و این در سایه جاری کردن همیشگی قرآن در متن زندگی میسر خواهد بود./935/د102/س
ارسال نظرات