۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۳۱۳۶
آیت الله موسوی جزایری:

خبرنگاران بازوان اسلام برای تبلیغ ارزش‌های دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، دست اندرکاران امور خبری را سربازان کارآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و بازوان توانمند‌ اسلام‌ ناب محمدی(ص) برای تبلیغ ارزش‌های دینی و ترویج شعائر اسلامی دانست.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

در این پیام آمده است: در پیشاپیش این سلسله مجاهدان عرصه خبری هستند که در راه اسلام از جان خویش گذشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند و به ضیافت الهی و سید سالارشان حسین بن علی(ع) بار یافتند.

آیت الله موسوی جزایری در این پیام آورده است: یقیناً تلاش جمعی همه عزیزان، همواره بر این اصل استوار بوده که با پاکی عمل و اطلاع‌رسانی صادقانه به جامعه خویش خدمت کنند، انشاءالله که در این راه مقدس موفق باشند.

این پیام آورده است: دست اندرکاران امور خبری سربازان هنرمند و کارآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و بازوان توانمند‌ اسلام‌ ناب محمدی(ص) برای تبلیغ ارزشهای دینی و ترویج شعائر اسلامی هستند و اسلام باید بیش از وجودشان منتفع‌ شود.

در بخش دیگری از پیام رییس شورای حوزه علمیه خوزستان تصریح شده است: نقش مهم و بی بدیل رسانه ها در میدان جنگ نرم را نمی توان نادیده گرفت، شما می توانید با آگاهی از توطئه های دشمن و آگاهی بخشی به جامعه،‌ مردم‌ را در مقابل‌ بسیاری‌ از نقشه های شوم استکبار جهانی بیمه کنید، از این رو همت‌ کنید تا مردم‌ را دارای‌ قدرت‌ تحلیل‌ بار بیاورید؛ اگر این‌ کار شد، خیلی‌ از کارها به‌ خودی‌ خود حل‌ شده‌ است‌.

امام جمعه اهواز در این پیام تأکید کرده است: اینجانب لازم می دانم با ادای احترام به شما تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی میهن اسلامی، به ویژه شهدای به خون خفته اسلام، هفدهم مرداد ماه روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و صاحبان اندیشه تبریک عرض کرده و برای تمام فعالان این عرصه در استان آرزوی سرافرازی و توفیق روز افزون مسئلت بنمایم. 

در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان از تلاشهای حجت الاسلام سپهر مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که با مدیریت خوب و تدبیر در مسیر ولایت و اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و نسبت به جامعه هنری و اهالی رسانه و مطبوعات رفتار محبت آمیزی دارند تقدیر و تشکر می کنم./945/د102/س
ارسال نظرات