۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۸۳۱۷۳
رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد؛

فعالیت 30 پایگاه طرح اوقات فراغت با محوریت ترویج حجاب و عفاف در آبادان

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از فعالیت 30 پایگاه طرح اوقات فراغت آبادان با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی، روز گذشته در دومین جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت مسأله حجاب و عفاف در سطح شهر بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان ساخت: مسؤولان تاکنون در عرصه مبارزه فرهنگی با بدحجابی در این شهرستان تلاش گسترده ای صورت داده‌اند.

حجت الاسلام مدنی تصریح کرد: در خصوص بررسی آثار ارزشمند حجاب و ارائه‌ راهکارهای فرهنگی برای مبارزه با بدحجابی نشست‌های متعددی با امام جمعه شهرستان و روحانیان برگزار شد و نتایج مفیدی نیز به‌دست آمد.

وی در ادامه گفت: همچنین در کنار سازمان تبلیغات اسلامی آبادان مکانی را برای عرضه البسه اسلامی اختصاص دادیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اضافه کرد: برخی مناسبت‌ها فرصتی برای انتقال ارزش‌های اسلامی است که باید جوانان در بسیاری از جشن‌ها و آیین‌ها هدایت شوند.

سیدخلف موسوی، فرماندار آبادان نیز در سخنانی اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های قانونی در برخورد با معظل بی‌حجابی و بی‌بندوباری ترویج حجاب در ادارات، نهادها و واحدهای آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرا و تأکید بر رعایت پوشش اسلامی در ادارات، نهادها، واحدهای آموزشی و اماکن عمومی نیازی به برخوردهای نیروی انتظامی نیست. 

موسوی افزود: سیاست و رویکرد ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی رویکردی فرهنگی بوده و همه فعالیت‌های این ستاد حول این محور برقرار است./945/پ202/س
ارسال نظرات