۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۸۳۲۰۲
تا ده روز دیگر؛

اسناد مناقصه ساخت 6 خانه عالم در بخش خلجستان قم منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم در جلسه کمیته پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهر و روستا بر اجرایی شدن هرچه سریع‌تر ساخت 6 خانه عالم در بخش خلجستان تأکید کرد.
افتتاح خانه عالم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالسعید حقیقی مقدم، فرماندار قم در جلسه کمیته پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهر و روستا بر اجرایی شدن و انتشار اسناد مناقصه ساخت 6 خانه عالم در بخش خلجستان توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی تا ده روز دیگر تأکید کرد.

وی در این جلسه که پیش‌ از ظهر 15 مردادماه برگزار شد، خواستار اجرایی شدن ساخت این 6 خانه عالم شد و افزود: هرچه سریعتر نسبت به عملیات ساخت خانه عالم در روستاهای مهرزمین، کهندان، گیو، وشاره، نایه و چاهک اقدام شود.

حقیقی مقدم با بیان این‌که در سفر استاندار قم به بخش خلجستان، احداث 6 خانه عالم روستایی در این بخش به تصویب رسید، گفت: اکنون که زمین‌ها واگذار و اعتبار لازم تهیه شده، از اداره‌کل تبلیغات اسلامی انتظار داریم که هرچه سریعتر نقشه‌های ساخت را اجرا برای شروع اقدام کند.

وی با بیان این‌که تمام پروژه‌های مصوب در سفر استاندار بایستی اجرایی شود، از تولید شبکه نرم‌افزاری جدید برای ارائه گزارش و پیگیری روند اجرایی شدن پروژه‌ها به صورت منظم خبر داد و گفت: براساس این شبکه نرم‌افزار، تخصیص بودجه هر پروژه‌ای که به هنگام باشد و پیشرفت مناسب خود را نشان دهد، سریع‌تر پیگیری می‌شود.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اتمام پروژه‌های دیگر تصریح کرد: پروژه‌هایی که کلنگ ساخت آن زده شده و مراحل پایانی خود را می‌گذراند اما هنوز به اتمام نرسیده است، باید تا هفته دولت آماده بهره‌برداری و افتتاح شود.

وی با بیان این‌که مسؤولان هرچه سریع‌تر برای ساخت پروژه‌هایی که تأمین اعتبار شده و متأسفانه هنوز کاری انجام نشده، اقدام کنند، ابراز داشت: مردم انتظار دارند در هفته دولت شاهد به ثمر رسیدن فعالیت‌های عمرانی مصوب باشند.

گفتنی است، خانه عالم در روستاها، محل استقرار روحانیون برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، تبلیغ و برپاداشتن مناسک دینی و پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی اقشار مختلف بویژه جوانان با پشتیبانی و حمایت نهادهای ذیربط است. /920/پ202/ص

ارسال نظرات