۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۸۳۲۳۲

نماینده جدید ولی فقیه در سپاه عاشورا معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده جدید ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در این استان معرفی شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز با حضور مسؤولان نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان آذربایجان شرقی، در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که سپاه و بسیج همواره در کنار روحانیت، در خط ولایت حرکت کرده است، اظهار داشت: سپاه دوشادوش روحانیت توانسته از فتنه های سال 88 با سرافرازی عبور کند.

وی با تأکید بر این‌که ولایت فقیه قطب نمای جامعه اسلامی در غبار فتنه‌ها است، تصریح کرد: روحانیت با روشنگری و جهت گیری‌های مناسب توانست دامنه شبهات سیاسی نسبت به ولایت فقیه را جمع کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که عوامل فتنه درصدد سوء استفاده از فضای غبارآلود سیاسی بودند، گفت: راه نجات امت اسلامی، خط اهل بیت(ع) و در استمرار آن ولایت فقیه است.

وی با تشریح توطئه جریان سبز در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته تصریح کرد: هنوز عده‌ای با عنوان جریان سبز با استفاده از رسانه های مجازی در صدد تضعیف جایگاه معنوی ولایت فقیه هستند، رسالت سپاه و روحانیت در مقابله با فتنه های جدید بیش از گذشته خطیر و حساس است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر بصیرت و هوشیاری جامعه روحانیت در برابر فتنه اظهار داشت: روحانیت باید مراقب بوده و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای بتوانند دسیسه‌های شیطانی عوامل استکبار جهانی را در نطفه خفه کنند.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان نظام اسلامی گفت: سپاه پاسداران در دفاع از حریم ولایت خوش درخشیده است، چنان‌که دوران دفاع مقدس تجلی رشادت رزمندگان غیور لشکر عاشورا است.

همچنین علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی تنها راه نجات از شبهات را پناه‌بردن به سمت ولایت دانست و اظهار داشت: با گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی تنها تفکر و قدرتی که توانسته است، این مملکت را به حول و قوه الهی از شرور و فتنه‌ها مصون دارد ولایت فقیه است.

همچنین حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: برگزاری سه همایش بزرگ روحانیت با حضور 800 نفر از روحانیون استان، تربیت هزار و 500 خبرنگار افتخاری، راه اندازی مرکز عقیدتی سیاسی با حضور بیش از 40 استاد دانشگاه، آموزش 300 هادی سیاسی و برگزاری 57 همایش سیاسی از فعالیت‌های انجام شده از سوی نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی بوده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با حفظ سمت در مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال، به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا معرفی شد./935/پ202/س

ارسال نظرات