۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۸۳۶۱۲

دستاوردهای مرکز حجاب ریحانه النبی در نمایشگاه حجاب و عفاف عرضه می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی، از عرضه دستاوردها و فعالیت های این مرکز فرهنگی در نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف خبر داد.
نمايشگاه عفاف و حجاب


حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم پور، مدیر مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور این مرکز فرهنگی در نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف و همچنین عرضه دستاوردها و طرح های کاربردی این مرکز در نمایشگاه فوق خبر داد.

وی با تشریح اهداف حضور مرکز حجاب ریحانه النبی در نمایشگاه حجاب و عفاف تصریح کرد: مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی به عنوان یک مرکز فرهنگی فعال در زمینه عفاف و حجاب که توسط شماری از مبلغان حوزه های علمیه راه اندازی شده است، در حال حاضر افزون بر شهر قم، در شماری از استان های کشور نمایندگی دارد.

حجت الاسلام ابراهیم پور آشنایی مردم و مسؤولان با فعالیت ها و اقدامات این مرکز و همچنین فرهنگ سازی برای مقوله حجاب و عفاف را از جمله اهداف حضور مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی در نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف دانست.

مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود شصت نهاد و سازمان دولتی و غیر دولتی فعال در زمینه حجاب و عفاف دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

حجت الاسلام ابراهیم پور افزود:‌ مرکز تحقیقات طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی نیز در این نمایشگاه محصولات نرم افزاری و بسته های فرهنگی و تولیدات خود را عرضه خواهد کرد و همچنین محصولات این مرکز در سایر غرفه های استانداری هایی که این مرکز در آن نمایندگی دارد عرضه خواهد شد.

گفتنی است، همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم، نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف آشنایی بازدید کنندگان با دستاورد ها و خدمات کشوری درحوزه عفاف و حجاب در سالن شبستان مصلی تهران شروع به کار کرده است.

در این نمایشگاه که از سوی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برپا شده است، سازمان ها و دستگاه های دولتی ، استانداری های سراسر کشور، تشکل های مردم نهاد و غیر دولتی و مؤسسات فرهنگی آخرین دستاورد ها ،فعالیت ها و خدمات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

قابل ذکر است، نمایشگاه حجاب و عفاف، روز شنبه هفته جاری افتتاح شد و تا 25 ماه مبارک رمضان نیز پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان خواهد بود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات