۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۳۶۷۸
امام جمعه شوش:

مبلغان از فرصت تاثیر گذاری در ماه رمضان به خوبی استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش خواستار بهره گیری مناسب مبلغان از فرصت تاثیر گذاری در ماه مبارک رمضان در راستای ترویج و تبلیغ مفاهیم ارزشمند اسلامی شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زشتی مسأله روزه خواری در دین مبین اسلام از مردم خواست تا نسبت به روزه خواری های علنی که در اماکن و معابر عمومی انجام می شود بی تفاوت نبوده و با زبانی نرم روزه خواران را ارشاد کنند.

امام جمعه شوش با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان و فریضه روزه دارای اهمیت بسیاری در مکتب اسلام می باشد و لازم است حرمت این ماه مبارک از سوی مردم رعایت شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش همچنین از صدور بیانیه ای در خصوص مبارزه با روزه خواری از سوی نیروی انتظامی شهرستان شوش خبر داد و گفت: این نهاد به یقین در ماه مبارک رمضان با آن عده از کسانی که اقدام به روزه خواری علنی می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

این استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن یاد کرد و گفت: چنانچه بتوانیم تا اندازه ای قدر، منزلت و عظمت قرآن را درک کنیم آنگاه قادر به درک عظمت این ماه پر برکت نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام امام، ماه رمضان را دارای خصوصیات برتری نسبت به سایر ماه‌ها دانست و اظهار داشت: در ماه رمضان قلب‌های مردم آمادگی بیشتری جهت پذیرش احکام الهی دارد و تبلیغ دین در این ماه بسیار تأثیر گذار است و ماه رمضان از این جهت بی‌نظیر است لذا مبلغین از این فرصت به نحو احسن در راستای تبلیغ و ترویج مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام استفاده کنند./945/پ202/ص


ارسال نظرات