۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۸۳۶۹۵
مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرآن در خانه:

200 هزار خانوار زیر پوشش آموزش‌های قرآن در خانه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرآن در خانه کشور، از توسعه فعالیت های مکاتبه ای و آموزش غیرحضوری قرآن در خانه در 19 استان کشور خبر داد.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی پاشایی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرآن در خانه کشور، امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران در آمل از توسعه فعالیت های مکاتبه ای و آموزش غیرحضوری قرآن در خانه در 19 استان کشور خبر داد و گفت: هم اکنون استان های مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، مرکزی، یزد، کردستان، سمنان و همدان در اجرای طرح مکاتبه ای و آموزش غیرحضوری قرآن در خانه درکشور پیشگام هستند.

وی، هدف از اجرای این طرح را ترویج و تبیین و آموزش مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه و احکام اعلام کرد و افزود: در این طرح به گروه های مختلف سنی در خانواده ها جز به جز قرآن کریم به شکل پرسش و پاسخ آموزش داده می شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرآن در خانه کشور با بیان این‌که کانون اصلی این طرح در شهرستان آمل با بیش از هشت هزار و 345 خانوار در حال آموزش است تصریح کرد: در مازندران هم که بیشترین تعداد فراگیران خانواده ای را در میان استان های کشور دارد تاکنون بیش از 42‌ هزار کارنامه پایان دوره آموزش غیرحضوری قرآن در خانه صادر شده است.

پاشایی اضافه کرد: هم اکنون در کشور بیش از دویست هزار خانوار زیر پوشش آموزش های غیرحضوری قرآن در خانه هستند.

وی تنها راه نجات همه جوامع بشری را تمسک به قرآن کریم و عمل به مفاهیم آن دانست و تصریح کرد: امیدواریم بنیاد فرهنگی قرآن در خانه کشور بتواند با تعلیم و آموزش آن در خانواده‌ها، افراد جامعه به خصوص خانواده‌ها را در مسیر الهی نگاه دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات