۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۸۳۸۹۹

ارائه مشاوره در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ارائه مشاوره می‌پردازد.
نمايشگاه قرآن
خانم نصیری، مسؤول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که امسال این مرکز دارای هشت غرفه است، ابراز داشت: فعالیت های علمی، هنری و پژوهشی شانزده مدرسه علمیه خواهر سراسر کشور به صورت مشترک مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران دارای بخش های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اداری و مالی است، اظهار داشت: علاقه مندان در این غرفه از طریق دفترچه راهنما و از طریق تصویر با این مرکز آشنا می شوند و در صورت تمایل نسبت به حضور در حوزه علمیه خواهران مشاوره ارایه می دهیم.

نصیری گفت: در این غرفه برخی از نرم افزارهای مرکز مدیریت مانند احکام عمومی، روش تدریس احکام، تربیت مربی کودک و نوجوان و کلام جدید معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه کارت های کمک آموزشی معارف اسلامی ویژه مربیان برای مخاطبان جوان ونوجوان در این غرفه مورد با زدید قرار می گیرد، بیان داشت: شیطان گریان، عشق به خوبی، احادیث تصویری، خواب عجیب عقایدی واخلاقی ازموضوعات کارت های کمک آموزشی است.

مسول غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که برخی ازمهمانان نمایشگاه قران با مرکز مدیریت وفعالیت های طلاب خواهر آشنا نیستند، گفت: معرفی مرکز و فعالیت علمی، فرهنگی وهنری بانوان طلبه وبیان نحوه ورود به حوزه علمیه از اهداف حضور این مرکز در نمایشگاه قرآن است./921/پ202/ص
ارسال نظرات