۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۳۹۹۲
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی:

بازنده اصلی مناظره دولتمردان نظام اسلامی و نظام سلطه دولت آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موضع به حق نظام جمهوری اسلامی طی سی سال اخیر و مواضع ظالمانه آمریکا در حوزه های مختلف جهانی، مقابله دولتمردان آمریکایی با جمهوری اسلامی از هر نوع خود شکست بزرگی را برای آنها در بردارد.
غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده مردم کازرون در مجلس هشتم
غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان کرد: با توجه به موضع به حق نظام جمهوری اسلامی طی سی سال اخیر و مواضع ظالمانه آمریکا در حوزه های مختلف جهانی، مقابله دولتمردان آمریکایی با جمهوری اسلامی از هرنوع خود شکست بزرگی را برای آنها دربردارد.

وی با اشاره به واکنش های مختلف دولتمردان کاخ سفید در برابر پیشنهاد چالشی رییس جمهور کشورمان افزود: برای مذاکره با دولت آمریکا نیاز به مواضعی مشترک است و ما قطعا با آمریکا موضع مشترکی نداریم به همین خاطر اساسا این موضوع منتفی است.

عضو کمیسیون حقوق وقضایی مجلس هشتم خاطر نشان کرد: البته اگر قرار بر این باشد که برای تنویر افکار عمومی مناظره ای بین جمهوری اسلامی ایران و نظام استکباری صورت بگیرد قطعا برنده اصلی آن جمهوری اسلامی و بازنده اش نظام سلطه است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظلم و ستم مستقیم و غیر مستقیم استکبار به نظام جمهوری اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس و برگ های دیگر تاریخ قبل و پس از انقلاب مطمئنا با استناد درست به این جنایات آمریکا بازنده هر نوع مناظره خواهد بود.

دهقان تاکید کرد: البته با توجه به ضعف استدلال و عدم اعتماد به نفس سیاسی دولتمردان آمریکایی، علی رغم ادعایشان بعید به نظر می رسد که اوباما در نهایت به این مناظره تن در دهد./955/پ202/ج




ارسال نظرات