۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۸۴۲۹۸
امام جمعه موقت سمنان:

استفاده از حربه تحریم علیه ایران نشانه ذلت استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان استفاده از حربه زنگ زده تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران را نشانه ذلت و زبونی استکبار جهانی دانست.
حجت الاسلام احمدپناهي، امام جمعه موقت سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نمازجمعه این هفته استفاده از حربه زنگ زده تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران را نشانه ذلت و زبونی استکبار جهانی دانست.

وی تصریح کرد: ملت غیرتمند ایران از ابتدای انقلاب تا کنون در مقابل انواع تهدید و تحریم آمریکا خم به ابرو نیاورده است.

حجت الاسلام احمدپناهی اظهار داشت: منحنی ارزش و کمال جمهوری اسلامی ایران رو به بالا و منحنی دشمن رو به پایین است.

امام جمعه موقت سمنان با تشریح اقدامات ضد ایرانی آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 تاکنون تصریح کرد: نقش آمریکا در شکست نهضت ملی شدن صنعت نفت تا توطئه هایش در مسائل مختلف در سالهای اخیر در ایران تأکید مسلمی بر بیانات رهبری است که تا زمانی که آمریکا خوی آمریکایی دارد مذاکره با آن محال است.

حجت الاسلام احمدپناهی با بیان اینکه مردم آگاه ایران در سایه توجهات خداوند و ائمه معصومین و روشنگری های ولی فقیه در این سالها دوست و دشمن انقلاب را شناخته اند گفت: دیگر لازم نیست برای آگاهی جوانان از دشمنی های آمریکا، ماجرای کودتای 28 مرداد مطرح شود چرا که اقدامات شیطان بزرگ علیه جمهوری اسلامی در سالهای اخیر بیش از گذشته مشهود بوده است.

وی با گرامی داشت روز جهانی مسجد، این مکان مقدس را عالی ترین پایگاه توحید و خداپرستی و هدیه دین مبین اسلام و حضرت محمد (ص) ذکر کرد و افزود: صهیونیست ها در سال 1973 با به آتش کشیدن مسجد الاقصی و پس از آن با حفاری ها و تغییر شکل این مسجد خواستند به اسلام ضربه بزنند اما این اقدام آنان سبب شد روز جهانی مسجد در تاریخ ثبت شود./960/پ202/ص
ارسال نظرات