۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۸۴۳۵۷
فرماندار شادگان:

دشمن از نخبگان تأثیر‌گذار و متعهد وحشت دارد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار شادگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نقش و تأثیر رهبران و نخبگان سیاسی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب وحشت داشته‌اند.
حضور مردم در سي و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، منوچهر حیاتی، فرماندار شهرستان شادگان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به سوابق مبارزاتی شهید رجایی و باهنر و نقش تأثیرگذار آنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نقش و تأثیر رهبران و نخبگان سیاسی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب وحشت داشته‌اند و با دست زدن به عملیات تروریستی سعی کرده‌اند آنها را به شهادت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: تفکر شهید رجایی و اعمال صادقانه دولت وی در خدمت به ملت بزرگ ایران به‌ عنوان الگو و چراغ راهی برای همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی و مردم زنده خواهد ماند.

فرماندار شادگان هفته دولت را فرصتی مناسب برای بررسی عملکرد مدیران خواند و افزود: این ایام فرصت مناسبی است که عملکرد خود را بررسی و نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی را مشخص و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در این فرصت مناسب باید تلاش کرد تا به ‌منظور ارتباط و تعامل بیشتر با مردم که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، دستاوردهای دولت را به‌خوبی تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

حیاتی اطلاع‌رسانی عملکرد نظام را از مهم‌ترین رویکردهای هفته دولت عنوان کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته خدمات زیادی در راستای توسعه و عمران انجام داده که از دید بسیاری از مردم پنهان مانده است.

وی تصریح کرد: دولت خدمتگزار نهم و دهم و گام‌های بزرگ و ارزشمندی برای عمران و آبادانی ایران اسلامی برداشته که نتایج بسیاری از آنها برای مردم ملموس است.

فرماندار شادگان اضافه کرد: مدیران و مسؤولان دستگاه‌ها باید نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود به مردم اقدام کنند و در زمینه‌هایی که کوتاهی انجام شده سریعاً پیگیری کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات