۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۸۴۵۰۹
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف؛

مبلغان مردم را با فرهنگ اسلامی وقف آشنا کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقا و امور خیریه گفت: مبلغان با استفاده از ظرفیت بزرگ ماه مبارک رمضان مردم را با فرهنگ وقف آشنا کنند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقا و امور خیریه، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مبلغان با استفاده از ظرفیت بزرگ ماه مبارک رمضان مردم را با فرهنگ وقف آشنا کنند.

وی در ادامه افزود: ما باید با ایجاد موقوفه برای هر فصل تبلیغی، روستاهای محروم را برای همیشه غنی کنیم، تا مبلغان برای انجام فعالیت های فرهنگی دغدغه مالی نداشته باشند.

حجت الاسلام رضوی مهر خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانیم در کنار هر مسجد و حسینیه موقوفه ای ایجاد کنیم و از درآمد آن موقوفه از برنامه های فرهنگی و مذهبی پشتیبانی کنیم، گام مؤثری در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) برداشته می شود.

وی یادآور شد: به طور مثال مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه، در دهه فاطمیه در راستای طرح فدک فاطمی ضرورت ایجاد موقوفاتی را برای دهه فاطمیه مطرح کردند.

حجت الاسلام رضوی مهر تأکید کرد: این طرح در بسیاری از شهر ها و استان های کشور با استقبال مردم رو به رو شد و این موقوفات احصاء شده است و از درآمد آن در دهه فاطمیه استفاده خواهد شد.

مدیر کل امور مبلغان سازمان اوقاف تصریح کرد: اگر بتوانیم به نام ائمه اطهار(ع) در دهه های مختلف موقوفاتی ایجاد کنیم، دیگر نیازی به پشتیبانی مالی نهاد ها نخواهد بود و در همه ایام تبلیغی مبلغ اعزام خواهد شد./919/پ202/ع

ارسال نظرات