۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۶
کد خبر: ۸۴۷۲۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

امسال حضور حوزه علمیه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پررنگ و فعال است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال حضور حوزه علمیه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پررنگ و فعال است.
عفت شريعتي، نماينده مردم مشهد در مجلس
عفت شریعتی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با توجه به بازدید خود در غرفه های بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: حوزه علمیه در نمایشگاه باید یک سیر تکاملی داشته باشد و خوشبختانه امسال حضور حوزه پررنگ و فعال بوده است.

وی با اشاره به این که حوزه های علمیه در مسایل فرهنگی جامعه تاثیر گذار هستند، ابراز داشت: حوزه باید دانش خود را از چارچوب خود وارد جامعه کند تا فرهنگ زندگی مردم از فعالیت های قرآنی حوره تاثیر بگیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به این که سواد قرآنی در کشور در حد خوبی است، خاطرنشان کرد: این سواد تبدیل به حکمت و از حکمت به معرفت سوق پیدا کند و مردم این معرفت خود را در کارهای ریز و درشت زندگی پیاده کنند.

وی با اشاره به کارهای هنری بانوان طلبه اظهار داشت: طلاب خواهر از جهات گوناگون مانند پشتوانه ای، تشویقی و اعتباری نیازمند حمایت هستند.

وی گریزی به غرفه حوزه علمیه خراسان زد و گفت: حوزه خراسان در ابعاد مختلف فعال است و در این نمایشگاه مشتی از یک خروار ارایه شده است.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفده تا بیست وچهار و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار در شب های ماه مبارک رمضان در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/پ202/ص

ارسال نظرات