۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۴۷۲۹

فعالیت 150 هیئت قرآنی در پایگاهها و حوزه های بسیج خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از فعالیت 150 هیئت قرآنی در پایگاهها و حوزه های بسیج خواهران سطح استان خبر داد.
بانوان مبلغه
معصومه جعفریان، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه به تشریح عملکرد جامعه بسیج زنان استان پرداخت و افزود: در دو سال گذشته 200 هزار نفر از خواهران بسیجی در اقشار مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید و طلاب در قالب گردان‌ های الزهرا (س)، ولایت و ولی امر، گرو‌ه ‌های رزمی و مقاومت جذب و ساماندهی شده اند.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه بسیج خواهران سپاه شهداء در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی برنامه ‌های مهمی را در سالجاری با توجه به اصل تعالی خانواده، هدایت و تکریم زن، ترویج حجاب و عفاف و تقویت تقوای درونی بانوان در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 150 هیئت قرآنی و 12 هیئت پیروان حضرت زهرا (س) در این استان فعالیت می‌کنند.

جعفریان در ادامه با اشاره به تعداد پایگاهها و حوزه‌ های بسیج در استان اظهار داشت: در آذربایجان غربی 21 حوزه مقاومت بسیج، 230 حوزه بسیج در سطح مدارس و دانشگاه ‌ها و 430 پایگاه در سطح مساجد به صورت محله‌ ای وجود دارد که در حال حاضر 200 هزار خواهر بسیجی را تحت پوشش دارند.

وی در پایان از برگزاری کنگره ملی «پیام رسان عاشورا» خبر داد و گفت: این کنگره ملی با هدف معرفی شخصیت و ابعاد زندگی حضرت زینب (س)، توسعه فرهنگ صبر، استقامت، ایثار و شهادت برگزار می شود./936/پ202/ص
ارسال نظرات