۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۸۴۸۱۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

معیار وحدت، توجه و پایبندی به اصول اسلام و آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، معیار اصلی وحدت در کشور را توجه و پایبندی به اصول دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به آنها هشدار داد: هرگونه اشتباه و تعرض به ایران نتایج ناگواری را برای آنها به دنبال خواهد داشت.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام تاکید کرد: تاکیدات و بیانات معظم له در این دیدار مبنی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان بسیار مهم است و همه باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری وحدت مسؤولان را فریضه و تعمد در بهم زدن آن را حرام دانسته اند، این موضوع نشان می دهد که مساله وحدت چه جایگاه و اهمیتی دارد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وحدت مسؤولان و دلسوزان نظام اسلامی یک امر روشن، حیاتی و بسیار مهم است، تفرقه و اختلاف مصیبت به همراه دارد و آسیب های فراوانی را به نظام اسلامی وارد می کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان را متذکر شد و خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشتند، وحدت باید بر مبنا و محور اصول باشد.

وی معیار وحدت را توجه و پایبندی به اصول دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: در مساله وحدت باید به این موضوع توجه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات دشمنان و تاکید ایشان مبنی بر اینکه اگر تهدیدات نظامی دشمنان عملی شود، میدان مقابله ملت ایران تنها منطقه ما نخواهد بود، فرموده مقام معظم رهبری را بسیار دقیق و حساب شده خواند.

وی تصریح کرد: ما بعید می دانیم آنها دست به چنین حماقتی بزنند و علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران اقدامی را انجام دهند و اگر یک ذره هم شعور و عقل داشته باشند می فهمند که نتیجه این گونه اقدامات نابخردانه چیزی جز ضرر و زیان خودشان نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی، با هشدار به آمریکا و هم پیمانان این کشور افزود: دشمنان نظام اسلامی اگر تعرضی نسبت به جمهوری اسلامی انجام دهند، منتظر نباشند که ما در حول و حوش ایران اسلامی با آنها مقابله و برخورد کنیم و باید بدانند خطری در سطح جهانی آنها را تهدید خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرفداران و وفاداران نظام اسلامی در سراسر دنیا بسیار زیاد هستند و در صورت هرگونه اشتباه دشمن، بدانند که در هیچ کجا خواب راحت نخواهند داشت و منافع شان به خطر خواهد افتاد. /924/ت301/ج

ارسال نظرات