۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۵۱۰۴
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رانندگان به وقت نماز مسافران در طول سفر اهمیت دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در همایش نماز رانندگان، گفت: شغل رانندگی جز مشاغل حساس بوده که رانندگان علاوه بر مسؤولیت فردی و جمعی، مسؤولیت شرعی نیز دارند و باید در این زمینه به وقت نماز مسافران در طول سفر نیز اهمیت دهند .
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان همايش نماز رانندگان در زاهدان همايش نماز رانندگان در زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همایش نماز و رانندگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مسؤولین استانی و جمع کثیری از رانندگان ناوگان برونشهری باری و مسافری استان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در این همایش، با تشریح آثار مثبت نماز بر روح و روان رانندگان، به اهمیت نماز در دین مبین اسلام تأکید کرد و گفت: شغل رانندگی جز مشاغل حساس بوده که رانندگان علاوه بر مسؤولیت فردی و جمعی، مسؤولیت شرعی نیز دارند و باید در این زمینه به وقت نماز مسافران در طول سفر نیز اهمیت دهند .

امام جمعه زاهدان، با اشاره به آرامش روحی و روانی که نماز میتواند در رانندگان ایجاد کند، اظهار داشت: رانندگان با توقف به موقع در محل مناسب جهت ادای فریضه نماز نه تنها میتوانند رضایت مندی مسافران و رضایت الهی را در طول سفر پشتوانه خود سازند بلکه در ثواب نماز مسافر شریک خواهند بود .

همچنین در این همایش، علیرضا مجرد، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از میزان جابجایی کالا و مسافر و نقش رانندگان در اقتصاد کشور، روند ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی و بازدیدهای دوره از نمازخانه ها و مساجد بین راهی ارائه کرد./940/پ202/ص
ارسال نظرات