۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۸۵۱۸۱
استاد حوزه و دانشگاه:

شهیدان رجایی و باهنر به ‌عنوان الگوی راستین‌خدمتگزاری در تاریخ ماندگار شدند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوی راستین خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این دو شهید بزرگوار در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شدند.
هفته دولت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد علی طوسی، اساتید حوزه علمیه قم، امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در نکا با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوی راستین و همیشگی انقلاب ماندگار خواهند بود، گفت: مدیران باید با بهره مندی از خلوص نیت، محل کار خود را محل عبادت و بندگی کنند تا در جامعه اسلامی بهره برداری بیشتری از کار و عبادت صورت گیرد.

وی بیان داشت: چهره‌هایی مانند رجایی و باهنر که از عمق جان با اسلام، انقلاب، جمهوری اسلامی و امام(ره) پیمان بسته بودند و دراین راه خود را فدای اسلام و انقلاب کردند برای همیشه در اذهان باقی خواهند ماند. .

حجت الاسلام طوسی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ما است که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد.

وی تصریح کرد: همزمانی پربرکت هفته دولت امسال با ماه مبارک رمضان نویدی ‌خوب برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری‌اسلامی است که‌ با تلاش بیشتر در راه رضای‌خداوند و خدمت به مردم گام برداشته و از این فرصت معنوی ‌بهره‌برداری بیشتری برای انعکاس عملکرد و خدمات و خدمت به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام طوسی اضافه کرد: دولت شهید رجایی و باهنر، نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور، عهده دار امور شد.

این استاد حوزه علمیه افزود: این دولت در آن دوره بحرانی، بیش ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را برای انقلاب و نظام از دست دادند.

حجت الاسلام طوسی در ادامه یادآور شد: شهید رجایی دارای برجستگی های ویژه ای بوده تا آنجا که بعد از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در بیان یکی از خبرنگاران در خصوص ریاست جمهوری خود گفت:  مقام ریاست جمهوری در این مملکت لکه دار شده بود و من می خواهم مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران را برای مردم روشن کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز عملکرد دولتمردان و مسؤولان در جای جای ایران عزیز برگرفته از اسلام ناب و دستورات الهی است و همه سعی در خدمات رسانی به جامعه و مردم دارند./950/پ202/ص
ارسال نظرات