۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۴۰۰
عصر امروز صورت گرفت؛

عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی با پای پیاده به سوی حرم کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان، حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با پای پیاده به سوی حرم حضرت معصومه(س) به سوگواری و عزاداری پرداخت.
عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی با پای پیاده به سوی حرم کریمه اهل بیت عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی با پای پیاده به سوی حرم کریمه اهل بیت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان، روز شهادت مولی متقیان علی(ع)، حضرت آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید، با پای پیاده به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سوگواری و عزاداری پرداخت.

این مراسم امروز چهارشنبه، 10 شهریور ماه، مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان، ساعت 18 عصر از مقابل دفتر این مرجع تقلید برگزار و هیئت عزادار همپای حضرت آیت‌الله وحید خراسانی به سوگواری و عزاداری پرداختند و این روز بزرگ را به حضرت فاطمه معصومه(س) تسلیت گفتند.

حضور مردم در این مراسم به قدری زیاد بود که دسته عزادار چندین مرتبه متوقف شد و دسته عزاداری به کندی به سوی حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت می‌کرد.

بسیاری از جوانان و نوجوانان روزه دار در این مراسم حضور چشمگیری داشتند و با گرمای شدید شهر قم و با فضای آکنده از ایمان و ارادت به آستان مقدس حضرت به عزاداری می‌پرداختند.

این مراسم برای نخستین بار در سالروز شهادت حضرت مولی متقیان حضرت علی(ع) با حضور حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برگزار ‌شد که گام های پیران سالخورده و جوانان مخلص روزه‌دار را فرشتگان بارگاه الهی سرمه چشم کردند./917/پ202/ص



ارسال نظرات