۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۸۵۵۱۴
نماینده اهواز در مجلس:

قدس نماد مقاومت در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی قدس را نماد مقاومت در جهان خواند و گفت: روز قدس سبب تمرکز جهان اسلام برای دفاع از فلسطین است.
سيد شريف حسيني، نماينده اهواز در مجلس
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، روز قدس را یادگار امام خمینی(ره) و سبب تمرکز جهان اسلام برای دفاع از فلسطین دانست و اظهار داشت: پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در گذشته خواست امام راحل و اکنون رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی قدس را نماد مقاومت در جهان خواند و ابراز داشت: وظیفه داریم تا نابودی رژیم منحوس اسراییل، این روز را پاس بداریم.

وی حوادث سال گذشته در روز جهانی قدس را در راستای حرکتی صهیونیستی برای مقابله با این روز دانست و تصریح کرد: متأسفانه بی توجهی و غفلتی برخی سبب شد تا خواست های دشمنان از زبان آنها بیان شود.

حسینی با بیان این که یاری رساندن به فلسطین، کمک به ایران است، این مسأله را وظیفه همه ملت شریف ایران خواند و بیان داشت: این وظیفه از سوی امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری بر عهده ما نهاده شده است و باید به خوبی این وظیفه را انجام دهیم.

این نماینده خانه ملت ابراز امیدواری کرد: انشاءالله امسال کسانی که سال گذشته مرتکب آن اشتباه شده اند به خود آمده و با محکوم کردن رژیم متجاوز اسراییل، جبران خطاهای گذشته خود را کنند.

وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی است، افزود: در راهپیمایی امسال افزون بر اعلام انزجار از اسرائیل و جنایت های آن، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که تحریم های استکبارگران هیچ تزلزلی بر عزم اراده ملت و دولت اسلامی ایران نخواهد گذاشت.

حسینی با محکوم کردن مذاکرات سازش دولت خودگردان فلسطین و رژیم صیونیستی اذعان داشت: این مذاکرات نمی تواند عزم و اراده مسلمانان بر علیه اسراییل را کم کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان تنها خواسته ایران اسلامی را نابودی رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: اسراییل رژیمی نامشروع و غاصب است که باید به زودی نابود و از صفحه روزگار محو شوند./945 /پ202/ص
ارسال نظرات