۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۸۵۶۴۶
خطیب جمعه ناصریه:

مساله فلسطین هیچگاه نباید از یادها برود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ناصریه عراق روز قدس را روز همبستگی با ملت فلسطین توصیف کرد و اظهار داشت که مساله فلسطین هیچگاه نباید از یادها برود.
مساله فلسطین هیچگاه نباید از یادها برود
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالامیر الناصری خطیب جمعه ناصریه عراق طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد شیخ عباس کبیر برگزار شد بر لزوم همبستگی با ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: روز جهانی قدس که با فرمان امام خمینی(ره) بوجود آمد روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است و همگان باید به مساله فلسطین اهتمام داشته باشند و این مساله مهم را از یاد نبرند.

وی افزود: مراجع تقلید و حوزه های علمیه عراق همواره از حامیان فلسطین بوده اند و برای دفاع از حقوق آنها و حمایت از مقاومت اسلامی پیشگام هستند.

حجت الاسلام ناصری از عدم تشکیل دولت در عراق انتقاد کرد و اظهار داشت: بحران تشکیل دولت چنان کشور را فراگرفته است که خانواده ها در منازلشان نیز در این مورد سخن می گویند و نسبت به عدم تشکیل آن بسیار ناراحت هستند.

حجت الاسلام ناصری تصریح کرد: گروه های سیاسی یکدیگر را عامل این تاخیر می دانند ولی حقیقت اینست که گروههای سیاسی برای بدست آوردن پست نخست وزیری درگیر هستند و هیچ گروهی نمی خواهد این پست را از دست بدهد و قربانی این نزاعها و قدرت طلبیها مردمی هستند که فداکارانه در پای صندوقهای رای حضور یافتند.

خطیب جمعه ناصریه از تاخیر در پخش سبد کالای خانواده ابراز نگرانی کرد و گفت: بسیاری از خانواده های عراقی که در فقر و محرومیت بسر می برند امورات زندگی خود را با این کالاها می گذرانند ولی متاسفانه بر خلاف قولهایی که مسوولان داده اند این کالاها بدست خانواده ها نرسیده که مشکلات فراوانی را برای آنان بوجود آورده است./980/ج
ارسال نظرات