۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۸۵۶۶۹
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز:

معرفت افزایی پاسداران، مهم ترین وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز، اهداف و آرمان های سپاه را با رویکرد عقیدتی و برگرفته از آموزه های دینی خواند و گفت: معرفت افزایی مهم ترین وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.
آرم سپاه
حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بر اساس اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی، سپاه نهادی برگرفته از انقلاب است و همواره تأکید رهبر معظم انقلاب بر عمق بخشیدن به مسائل بصیرتی، معرفتی و ایجاد روحیه معنوی در پرسنل سپاه پاسداران بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز، با تأکید بر این که بیشتر اهداف و آرمان های سپاه با رویکرد عقیدتی و برگرفته از آموزه های دینی است، به بیان وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه پرداخت و اظهار داشت: بصیرت، معرفت افزایی و جهت دهی فکری نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

وی به طرح ابرار که ویژه مدیران و فرماندهان در راستای بصیرت افزایی آنان است، اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح فرماندهان حوزه های مقاومت، پایگاه ها، گردان های عاشورا، الزهرا و ارکان آنها باید حلقه های تربیتی را تشکیل داده تا به اهداف از پیش تعیین شده طرح دست یابیم.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: در عرصه سیاسی، نوک پیکان سپاه و بسیج در جهت حفظ آرمان های جمهوری اسلامی و اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این که بسیج مزرعه بی حصار است، به نقش مربیان تربیتی در پرورش نیروهای بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد: مربیان عقیدتی و پرورشی باید برای ورود نیروها به این مزرعه مانعی ایجاد نکنند؛ اما با تشکیل کلاس ها و آموزش های کاربردی سبب آفت زدایی این مزرعه شده تا افراد نااهل، خود به این عرصه وارد نشود.

وی افزود: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید با همکاری و نظارت دست به دست هم داده تا افزون بر سالم ماندن این شجره طیبه و پاک، ثمره آن در کوتاه و بلند مدت متوجه اصل نظام و آرمان های انقلاب شود./945/ت302/س
ارسال نظرات