۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۵۶۸۴
خطیب جمعه کوفه:

زوال اسرائیل حتمی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کوفه زوال اسرائیل را حتمی توصیف کرد و از کشورهای جهان خواست تا نسبت به رابطه خود با این رژیم تجدید نظر کنند.
مسجد کوفه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ضیاء الشوکی خطیب جمعه کوفه طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد کوفه برگزار شد روز جهانی قدس را روز مقابله مستضعفان با مستکبران توصیف کرد و گفت: روز جهانی قدس روزی است که مستضعفان در برابر مستکبران می ایستند تا استعمار را محکوم کرده و به یاری برادران خود در فلسطین بشتابند.

وی افزود: امکانات مادی و نظامی که اسرائیل به همت همدستان خود جمع آوری کرده است نتوانسته مقاومت اسلامی را از بین ببرد و ملت فلسطین به تقدیم شهدا برای بازپس گیری زمینهای خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام شوکی تصریح کرد: اسرائیل با اشغال زمینها متولد شد و به زندگی خود بر اساس کشتار و جنایت ادامه می دهند ولی روزی فرا می رسد که با مشیت اللهی و اراده فرزندان مقاومت به مرگ با ذلت تن خواهند داد و این امر در صورتی محقق می شود که مقاومت فلسطین با یکدیگر متحد شده و ملتهای آزاده نیز از ملت فلسطین حمایت نمایند.

خطیب جمعه کوفه خواستار بازنگری کشورهای جهان در رابطه خود با اسرائیل شد و اظهار داشت: کشورهایی که با این رژیم رابطه داشته یا در صدد برقراری رابطه هستند باید نسبت به این رابطه تجدید نظر کنند زیرا زوال اسرائیل حتمی است و همکاریهای سیاسی و اقتصادی با این نظام اشغالگر به زودی از بین می رود.

وی مسلمانان سراسر جهان را به یاری ملت پاکستان دعوت کرد و گفت: ملت مسلمان پاکستان هم اکنون در شرابط بسیار بدی بسر می برند و به کمکهای مادی و معنوی هم نوعان خود به شدت نیازمند هستند و در این راستا همه وظیفه داریم تا از هیچ تلاشی نسبت به این مردم مظلوم دریغ نکنیم./980/ج

ارسال نظرات