۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۵۹۵۱
آیت الله شبستری:

نابودی رژیم صهیونیستی با وحدت جهان اسلام حاصل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: نابودی رژیم صهیونیستی با اتحاد و وحدت جهان اسلام حاصل می‌شود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از مدیران استانی اخلاص و صداقت در عمل را لازمه قبول مسؤولیت از سوی کارگزاران نظام دانست.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت صداقت در رستگاری جامعه تاکید کرد و گفت: صداقت همواره موجب نجات است و این امر در بخش‌های مختلف جامعه باید رعایت شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دستیابی به اجر اخروی جزو با خدمت مخلصانه و صادقانه نیست، تصریح کرد: اگر خدمت در نظام اسلامی با هدف الهی و نیت خالصانه باشد اجری بزرگ به همراه خواهد داشت اما اگر نیت دریافت حقوق باشد این اجر معنوی حاصل نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خدمت در نظام مهدوی و ولایی توفیقی الهی است، بهره مندی از این فرصت برای خدمت شبانه روزی به مردم اهمیت ویژه ای دارد.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه تثبیت اخلاص است و خداوند بر اساس فرمایش معصوم روزه را برای این واجب فرموده است تا خلوص نیت‌ها آزمایش شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اثرات معنوی و اخلاص ماه مبارک رمضان باید در دیگر ایام سال حفظ شود، معنویت و اخلاص نباید در این ماه مبارک منحصر شود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهان قدس اظهار داشت: این حضور پر شکوه از معجزات الهی بود، روزه داران ایران و نقاط مختلف جهان اسلام برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در میدان حاضر شدند.

آیت‌ الله شبستری با تاکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی با اتحاد و وحدت جهان اسلام حاصل می‌شود، تصریح کرد: دوران افول رژیم صهیونیستی آغاز شده، چراکه فساد گسترده این رژیم در سطح جهان و تقلیل محسوس ادعاهای این رژیم نشان از حقیقت نابودی آن در آینده نزدیک می‌دهد./935/پ202/ص
ارسال نظرات