۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۲:۵۲
کد خبر: ۸۶۰۲۳
استاندار خراسان رضوی:

دبیرخانه دائمی قرآن و عترت در مشهد راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی از راه اندازی دبیرخانه دائمی قرآن و عترت در مشهد خبر داد و گفت: به منظور ماندگاری فعالیت های قرآنی و تأثیرگذاری بیشتر فرهنگ قرآنی، دبیرخانه دائمی قرآن و عترت در مشهد راه اندازی خواهد شد.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی، در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان رضوی از جمعیت جوان بالایی برخوردار است که توجه به قرآن به عنوان اصلی ترین کار فرهنگی برای جوانان جزو نیازهای جدی استان محسوب می شود.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی قرآن و عترت در مشهد، ادامه داد: منظور ماندگاری فعالیت های قرآنی و تأثیرگذاری بیشتر فرهنگ قرآنی، دبیرخانه دائمی قرآن و عترت در مشهد راه اندازی خواهد شد که این امر به ارتقاء سطح کیفی فعالیت های قرآنی در استان مدد می رساند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت نباید منحصر به یک هفته شود، افزود: نمایشگاه قرآن و عترت باید در تمامی روزهای ماه مبارک رمضان در مشهد دایر شود تا بتواند تأثیر گذاری مطلوب را داشته باشد.

وی بر اطلاع رسانی مناسب از نمایشگاه قرآن به مردم تأکید کرد و اذعان داشت: اگر مردم از برگزاری چنین نمایشگاه هایی مطلع شوند هرگز خود را از دیدن و بهره مندی از آن محروم نخواهند کرد.

صلاحی با بیان اینکه اگر سال های زیادی نیز نمایشگاه برگزار شود باز هم با کمبودهایی مواجه خواهد بود، تصریح کرد: به روز شدن نمایشگاه نیازمند کار مداوم و مستمر است./934/پ202/ص
ارسال نظرات