۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۸۷
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران:

قرآن سوزی، حربه آمریکا برای انحراف افکار عمومی از حقایق 11 سپتامبر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران با محکوم کردن دعوت گستاخانه و بی شرمانه کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم گفت: قرآن سوزی، حربه آمریکا برای انحراف افکار عمومی از حقایق 11 سپتامبراست.
اسلام هراسي / anti islam
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، نماینده مرکزمدیریت حوزه علمیه قم درمازندران، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که جریان اسلام هراسی نظام استکباری و تبلیغات آنها علیه اسلام ریشه در سه مسأله دارد؛ گفت: خوی استکباری دنیای غرب نخستین موضوعی است که موجب ایجاد پروژه اسلام هراسی از سوی غرب شده است.

وی با بیان این که دنیای غرب می خواهد همه جهان را زیر سلطه ی خود داشته باشد، گفت: دین مبین اسلام با این سلطه گری آنها مخالفت جدی دارد و به ملت های اجازه سلطه پذیری را نمی دهد.

حجت الاسلام طاهری نهضت فکری دانشمندان و اندیشمندان دنیای غرب را دومین عامل پروژه اسلام هراسی دنیای استکبار دانست و تصریح کرد: دانشمندان و اندیشمندان دنیای غرب در سیصد سال گذشته جریان لائیک و سکولار را تجریه کردند و به این نتیجه رسیدند که جریان سکولاریسم نمی تواند پاسخگوی همه نیازهای آنها باشد و باید به آغوش مذهب اسلام بیایند.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با تأکید براین که سعادت و تعالی بشر تنها در گرو تبعیت از قوانین و احکام دین مبین اسلام خلاصه شده است، خاطرنشان کرد: دین اسلام تبیین کننده واقعی همه احکام و قوانین الهی است.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: این جریان به این نتیجه رسیده است که مسیحیت و یهودیت بیش از سیصد سال ازآن پیروی کردند دیگر نمی تواند آن صلح، عدالت و مصالحه ای که مد نظر آنها است را برایشان به ارمغان بیاورد.

وی سومین عامل پروژه اسلام هراسی در دنیای غرب را حادثه 11 سپتامبر دانست و بیان داشت: این حادثه را خود غربی ها طراحی و اجرا کردند و آن را به مسلمانان نسبت دادند و به همان بهانه به دو کشور اسلامی عراق و افغانستان تجاوز کردند.

نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران با بیان این که حادثه 11 سپتامبر و حقایق پشت پرده آن همچنان مخفی باقی مانده است، افزود: امروز 84 درصد مردم آمریکا براین باور هستند که حادثه 11 سپتامبرازسوی هیأت حاکمه وقت یعنی جمهوری خواه ها طراحی و اجرا شده است.

حجت الاسلام طاهری طرح مسأله قرآن سوزی را حربه آمریکا برای انحراف افکار عمومی از حقایق 11 سپتامبر دانست و تصریح کرد: این کشیش مزدور با طرح این موضوع در سالروز واقعه 11 سپتامبر خواست تا افکار عمومی مردم آمریکا را از حقایق این حادثه منحرف کند.

وی با تأکید براین که صهیونیست در طرح موضوع تعرض به کلام الهی مهم‌ترین نقش را ایفا می کنند، افزود: این کشیش نیز از سوی لابی صهیونیستی مأمور طرح این موضوع وقیحانه و شرم آور شده است که باید محاکمه و به سزای اعمالش برسد./950/ت302/س
ارسال نظرات