۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۸۶۲۶۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دولت آمریکا به سرعت از مسلمانان عذرخواهی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، دولت آمریکا باید سردمداران این حرکت شوم را مجازات کرده و از مسلمانان جهان عذرخواهی کند.
سيد شريف حسيني، نماينده اهواز در مجلس
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن حرکت بی شرمانه کشیش مزدور آمریکایی، اظهار داشت: حرکتی که روز گذشته رخ داد و عده‌ای به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کردند در واقع یک برنامه از پیش تعیین شده و پشت پرده صهیونیست‌ها بود.

حسینی افزود: موضوع مهمی که در این باره باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، این است که با این حرکت احساسات مسلمانان جهان جریحه‌دار شد و اعتراضات خود جوشی که اکنون در اقصی نقاط کشور ما و سایر کشورهای جهان در حال وقوع است. بیانگر این موضوع است.

وی ابرزا داشت: تحلیلی که در این جا وجود دارد و پیش‌بینی هم می‌شد این است که با توجه به گرویدن افرادی از سایر مذهب‌ها به اسلام و بالا رفتن تعدادشان، آقایان با انجام این حرکت قصد ترساندن و ایجاد وحشت میان مسلمانان را نداشتند بلکه می‌خواستند آدم‌هایشان را که در حال پیوستن به مسلمانان و دین اسلام هستند را بترسانند و مانع از این اقدام شوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آیه ای در قرآن کریم که می فرماید «این قرآن را ما نازل کردیم و ما از آن حفاظت می‌کنیم،» اظهار داشت: هیچ‌گونه خدشه‌ای به این کتاب آسمانی وارد نمی‌شود.

حسینی با بیان این که این اقدامات احساسات میلیاردی مسلمان در جهان خدشه‌دار شده است خاطر نشان کرد: باید مسؤولان و سردمداران حکومتی کشوری که این حرکت در آن رخ داد، به سرعت از مسلمانان عذرخواهی کنند و عاملان این حرکت را به سزای عملشان برسانند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: دولت آمریکا تا این لحظه هنوز هیچ اقدام و اظهار نظری نکرده است، در صورتی که همین آدم‌ها در مقابل کوچک‌ترین نظری و اقدامی درباره صهیونیست و اسرائیل به سرعت واکنش نشان می‌دهند و سخنگوهای این کشورها ساعت‌ها پشت تریبون به سخنرانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: باید دقت کرد که واکنش در برابر این حرکت نباید با احساسات همراه باشد بلکه ضروری است با منطق و عقل به این حرکت پاسخ دهیم؛ اگر آنان به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کردند نباید در پاسخ مقابله به مثل صورت بگیرد؛ در پاسخ به این حرکت باید کاملا منطقی باشیم./945/ت302/س
ارسال نظرات