۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۳۴۱
آیت الله حیدری:

اقدام کشیش مزدور نشان از نفوذ صهیونیسم میان مسیحیان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، توهین به قرآن کریم از سوی کشیش مزدور را نشان از نفوذ صهیونیست در میان مسیحیان دانست.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن توهین به کتاب آسمانی مسلمانان از سوی کشیش مزدور آمریکایی، اظهار داشت: این اقدام وقیحانه کشیشان صهیونیستی را به دو شکل می‌توان تحلیل کرد؛ یکی این که صهیونیست‌هایی در بین مسیحیان نفوذ کرده‌اند و جریان مسیحی خطرناکی با گرایش‌های صهیونیستی در دل مسیحیت رشد پیدا کرده است.

این استاد عالی حوزه علمیه و دانشگاه افزود: صهیونیستی ها، کینه‌ای قدیمی نسبت به اسلام و قرآن دارند و این کینه‌ را با توهین به مقدسات مسلمانان نشان دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از سوی دیگر نیز این عمل نماد استکبار جهانی است؛ استکبار در رویارویی با اسلام به نوعی دچار ورشکستگی شده است و برای نشان دادن کینه خود دست به چنین عمل زشتی زد.

آیت الله حیدری در ادامه عامل اصلی این اهانت بزرگ را دولت آمریکا دانست و گفت: اگر چه از نظر ظاهری یک کلیسا و دو کشیش دست به این اقدام وقیحانه زدند؛ اما از ‌آنجا که این عمل در آمریکا صورت گرفته، نمی‌توان این کشور را از جنایت قرآن‌سوزی تبرئه کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که یک نقشه استکباری پشت پرده‌ این توهین است، خاطرنشان کرد: بی شک اهانت به قرآن کریم، حرکتی ضد انسانی و شیطانی از سوی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بوده و دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان در برابر این توهین، سکوت نمی کنند./945/ت302/س
ارسال نظرات