۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۸۶۴۴۹

مردم اهواز توهین به قرآن را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم کوی عین 2، سیاحی و سلیم آباد اهواز، از مناطق حاشیه نشین این شهر، با صدور بیانیه ای، انزجار خود را از توهین کنندگان به ساحت مقدس قرآن را اعلام کردند.
بيانيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم مؤمن و متدین کوی عین 2، سیاحی و سلیم آباد اهواز، از مناطق حاشیه نشین این شهر، با انتشار بیانیه ای، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند.

در این بیانیه که در محکومیت اقدام صهیونیستی قرآن سوزی در آمریکا صادر شد، آمده است: انتشار خبر فاجعه آمیز و تأسف بار جسارت و توهین به آخرین مصحف الهی قرآن کریم توسط عوامل صهیونیسم در روز 11 سپتامبر دل تمام مسلمانان و انسان های آزاده دنیا را به درد آورد و آنان را عزادار این مصیبت کرد.

این بیانیه می افزاید: یقیناً در عالم هستی هیچ کتابی در فضیلت برتری به پایه قرآن نمی رسد زیرا قرآن خلاصه و عصاره تعلیمات همه انبیای الهی، بهترین فتح کننده قله عزت و چکیده جهان هستی است و طبق فرمایش امام باقر(ع): «قرآن همانند دو ستاره تابناک آسمانی و صحنه زندگی انسان ها را روشن می کند».

در این بیانیه تصریح شده است: حال در آخرالزمان ایادی به ظاهر متمدن و آزادی خواه استکبار جهانی در راستای پروژه اسلام ستیزی پس از اشغال برخی از سرزمین های اسلامی و به منظور نیل به اهداف شیطانی و پلید خود، به حربه و توطئه نوینی روی آورده اند تا از این طریق بتوانند قداست کلام الهی را در این ظلمات زندگی بشری خاموش کنند ولی بدانند که کور خواندند.

مردم مؤمن و متدین کوی عین 2، سیاحی و سلیم آباد اهواز، در این بیانیه تأکید می کنند: سوزاندن قرآن کریم، مصداق کاملی از توهین و هتک حرمت به ادیان و انبیا الهی ، بشریت و نشانه ای از وحشیگری و دلهره از این کتاب الهی و آسمانی است.

این بیانیه در پایان می افزاید: محکومیت شدید و اعلام مراتب نفرت و انزجار خود از این اقدام مذبوحانه و شیطانی، از تمام نهادهای بین المللی می خواهیم که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد کنند./945/پ202/ص
ارسال نظرات