۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۸۶۴۹۸
رییس اداره فرهنگی تبلیغات خراسان شمالی:

اجرای دستورات قرآنی بهترین راه مقابله با اهانت کنندگان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی و امور تبلیغی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اجرای دستورات الهی را بهترین راه برای مقابله با اهانت کنندگان دانست و گفت: دشمنان با این اقدامات مذبوحانه و هتک حرمت به قرآن کریم نه تنها به اسلام بلکه به همه ادیان جهان توهین کردند.
اجرای دستورات قرآنی بهترین راه مقابله با اهانت کنندگان است
حجت الاسلام هادی ایمانی نیا، رییس اداره فرهنگی و امور تبلیغی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که سالها قبل اسلام ستیزی و هراسی، دنیای غرب شروع کرده، پروژه های مختلفی دراین راستا اجرا شده که یکی از اقدامات در سالهای گذشته انفجار برج های دوقلو آمریکا بود که در اولین اقدام دشمنان، مسلمانان را بانی اصلی آن دانستند.

وی خاطرنشان کرد: جیره خوران رژیم صهیونیستی با این اقدام موهن خود، به باور و اعتقادات یک میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان توهین کردند. در چنین مواقع حساس دشمن منتظر است تا مسلمانان عملی ناشایست انجام دهند تا این عمل مسلمانان را مانور دهند و در رسانه های مختلف انعکاس دهند.

حجت الاسلام ایمانی نیا،  مهمترین وظیفه و تکلیف مسلمانان را در چنین مواقع، وحدت و یکپارچگی مسلمانان و حضور پررنگ در صحنه ها دانست و افزود: مسلمانان باید به ادیان دیگر احترام بگذارند و با حضور در صحنه ها، چنگ زدن به ریسمان الهی، پیگیری از طریق مجامع بین المللی و از طریق دولت های اسلامی علیه دشمنان اقدام کنند.

 وی تصریح کرد: اسلام هیچ وقت دعوت به خشونت و مقابل مثل نکرده است و ما مسلمانان نباید به ادیان دیگر توهین کنیم؛ بلکه باید به دین و باورهای اعتقادی خودمان پایبند تر و استوارتر باشیم. ما مسلمانان همه ادیان الهی و همه پیامبران را قبول داریم و به تمام دین و معجزات پیامبران حرمت و احترام قائل هستیم.

این مسؤول فرهنگی اضافه کرد: قرآن، حق حیات و عزت بندگی را برگردن مسلمانان دارد و برنامه جامع زنگی بشر است که مسلمانان را به سمت سعادت و کمال انسانیت رهنمود می کند. قرآن، انسان ها را به سمت نور هدایت کرده و آنان را از عالم جهالت و نادانی خارج می سازد.

وی بهترین پاسخ مسلمانان به ویژه شیعیان را در برابر این اقدامات مذبوحانه، اجرای کردن دستورات قرآن دانست و افزود: مسلمانان جهان به ویژه شیعیان باید دستورات و گفته های قرآن را وارد متن زندگی خود کنند و به اعتقادات و ایمان خود مستحکم تر و استوار تر باشند./966/پ202/ص
ارسال نظرات