۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۸۶۵۰۵

طلاب حوزه علمیه بناب هتک حرمت قرآن را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هتک حرمت ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کردند.
طلاب حوزه علمیه بناب هتک حرمت قرآن را محکوم کردند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، ، طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب امروز با برپایی تجمع اعتراض آمیز خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت قران کریم نشان دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع که در صحن این مرکز علوم اسلامی برپا بود، با شعارهای « عزا عزاست امروز روز عزاشت امروز»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «شعار هر مسلمان جانم فدای قرآن»، «قرآن بیزه هدفدی اسلام بیزه شرفدی» و «شهید اولماخ بو یولدا غیرتدی افتخاردی»، خشم و نفرت خود را از صهیونیسم جنایتکار اعلام کردند.

حجت الاسلام مصطفی باقری, امام جمعه بناب در جمع طلاب معترض با تاکید بر اینکه هتاکان به قرآن به تمام ادیان الهخی اهانت کردند, اظهار داشت: با اینکه غرب همواره بر طبل توخالی احترام به ادیان و مذاهب می کوبند، حامی اصلی این جنایت تاریخی و ضد دینی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر وحدت و انسجام اسلامی برای مقابله با توهین به مقدسات دینی خاطر نشان کرد: سستی و سکوت در برابر جنایتکاران این حرکت شوم، آنان را برای اقدامات بعدی جری خواهد کرد.

امام جمعه بناب با بیان اینکه جهان اسلام عزادار هتک حرمت به قرآن کریم است، گفت: با این حال برخی از سران بی غیرت ممالک اسلامی که وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، در برابر این جنایت سکوت کرده اند.

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراض آمیز بعد از قرائت پیام مقام معظم رهبری در رابطه با اهانت نفرت‌انگیز به قرآن شریف در آمریکا، طلاب حوزه علمیه بناب با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم این عمل ننگین و ضدبشری را محکوم کردند./935/پ202/ص
ارسال نظرات