۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۸۶۵۱۸

نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی در زاهدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی با رویکرد وحدت و همدلی در زاهدان خبر داد .
پوستر نشست مشترك علما و روحانيون شيعه و سني در زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا در زهدان، حجت الاسلام سید رضا سیادتی فر، کارشناس فرق و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بزودی نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت با رویکرد وحدت و همدلی در زاهدان برگزار می شود .

وی، گفت: نقش علمای فریقین در احیای سیره نبوی و تمدن اسلامی، نقش وحدت فریقین در مقابله با ناتوی فرهنگی، نقش وحدت فریقین در گذر از فتنه های داخلی و خارجی، اهل بیت (علیهم السلام) محور وحدت امت اسلامی و دست های پیدا و پنهان دشمنان در ایجاد اختلافات و فرقه سازی مذهبی بعنوان موضوعات فراخوان مقالات این نشست در نظر گرفته شده است .

حجت الاسلام سیادتی فر، افزود: علما و روحانیون تشیع و تسنن میتوانند مقالات خود را با موضوعات مطرح شده در حجم حداقل 15 و حداکثر 20 صفحه A4  در قالب cd با فرمت word  تا اول مهرماه سالجاری به دبیرخانه این نشست ارسال کنند .

کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: علاقمندان میتوانند مقالات خود را به آدرس زاهدان، خیابان آزادی 5، مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی استان و یا صندوق پستی 686/ 98135 ارسال و همچنین جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفنهای 3-3213801 (0541) تماس بگیرند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات