۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۸۶۶۹۳

همایش فصلی روحانیان سپاه بستان‌آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش فصلی روحانیان و مربیان عقدیتی سیاسی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام احمد تقی زاده، امام جمعه موقت بستان آباد، در همایش فصلی مربیان و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه این شهر اظهار داشت: امروز مربیان عقیدتی سیاسی سپاه منادی راه شهدا و رزمندگان اسلام هستند و در این راه هیچ گاه خسته نشده و در برابر توطئه های دشمن ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: آسایش و آرامش امروز کشور حاصل ایثار گری های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، اگر دوستدار نظام اسلامی هستیم بایستی همواره تابع محض ولایت فقیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خضوع و حسن خلق لازمه تبلیغ معارف دینی و اهل بیت است، توقع مردم و بسیج از روحانیان عقیدتی و سیاسی ترویج احکام و عمل به گفته هاست.

همچنین حجت الاسلام محمد امامی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد گفت: مأموریت مربیان بسیج، عمق‌بخشی به اعتقادات دینی و انقلابی بسیج و مردم است.

وی داشتن بصیرت سیاسی را لازمه تبلیغ از سوی روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه دانست و گفت: مربیان بسیج باید ضمن بهره‌مندی از اعتقادات دینی و انقلابی، راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم را نیز به بسیجیان نشان دهند.

حجت الاسلام امامی افزود: یکی از وظایف مهم مربیان عقیدتی ـ سیاسی، تربیت بسیجیان و شناسایی ارزشی آنان است و پایگاه‌ها نیز جزء فرآیند تربیت محسوب می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات