۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۷۴۰۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حوزه های علمیه از برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم بهره مند خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم را بسیار با برکت توصیف کرد و گفت: حوزه های علمیه از برکات و فیوضات وجودی رهبر انقلاب بهره مند خواهند شد.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، برکات سفر مقام معظم رهبری به قم را بسیار فراوان دانست.

وی با اشاره به توطئه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه در خصوص این سفر مهم و تاثیرگذار در عرصه های مختلف بیان داشت: تبلیغات و جوسازی ها و هیاهوی رسانه های بیگانه برای ما چیز جدیدی نیست و ما همواره شاهد دسیسه ها و توطئه چینی آنها علیه نظام مقدس اسلامی بوده ایم .

این محقق علوم اسلامی اظهار داشت: رسانه هایی که می گویند مقام معظم رهبری تمایلی به سفر به شهر مقدس قم ندارند و یا مراجع چنین اقبالی را ندارند دروغ می گویند، آنها در مدت بیش از سی ساله انقلاب اسلامی مدام از این نوع دروغ ها بیان کرده اند و این مساله چیز جدیدی نیست.

وی گفت: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به رهبر عزیز انقلاب اسلامی طول عمر و سلامتی عطا بفرماید و امت اسلامی و به ویژه حوزه های علمیه را از برکات و فیوضات وجودی شان بیش از پیش متنعم و بهره مند سازد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی در ادامه بیان داشت: سفرهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر شهر و استانی همواره با خیرات و برکات و دستاوردهای بسیاری همراه بوده است و این برکات در سفر معظم له به شهر قم نیز وجود خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ویژگی خاص و برجسته این سفر، تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر فقه و فقاهت و مرجعیت است و حتما حوزه های علمیه از این سفر بهره مند خواهند گشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ملاقات ها و دیدارهای مقام معظم رهبری با مراجع تقلید، علما، اساتید، مدرسان، فضلا و عموم طلاب حوزه های علمیه و رهنمودها و بیانات معظم له در این دیدارها و ملاقات ها به طور قطع و یقین راهگشای مشکلات خواهد بود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات